به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، آقایان پول آرچر و مارکوس کرامر هر دو از مشاوران بازاریابی شرکت های بزرگ و سمت اجرایی زیادی در بخش های بازاریابی شرکت های مطرح جهان داشته اند و پس از بررسی اساتید زیادی در جهان برای این همایش انتخاب شدند .
معاون برنامه ریزی و توسه بازار شرکت بیمه معلم هدف اصلی برگزاری این همایش و دوره بازاریابی بزرگ بازاریابی را ارتقا سطح تفکر و درک نمایندگان بیمه معلم در کشور اعلام کرد و گفت وقتی که این شرکت خارج از کشور اساتید بازریابی دعوت می کند به این مفهوم است که می خواهیم نمایندگان بیمه معلم بهترین باشند و با سطح یک بازاریابی در جهان آشنا شوند .
قاضی افزود : این همایش با حضور کلیه نمایندگان شرکت بیمه معلم در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در تاریخ ۲۰ و ۱۹ مرداد بمدت دو روز برگزار می شود .