به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابطعمومی بیمهکوثر؛ این همایش باحضور 200نفر از دندانپزشکان و مدیران کلینیکهای دندانپزشکی طرفقرارداد استان تهران و البرز و مدیران بهداشت و درمان سازمانها و نهادهای بزرگ طرفقرارداد، معاونان، مدیران و نیز سهامدارن و نمایندگان حقیقی و حقوقی برپا شد.
مدیرعامل بیمهکوثر در این همایش ضمن قدردانی از بیمهگذاران و بیمهشدگان به تبیین سیاستها و شاخصهای خرید راهبردی خدمات دندانپزشکی در شرکت بیمهکوثر پرداخت و گفت: این همایش در راستای کاهش خسارت در حوزه خدمات دندانپزشکی، ترسیم اهداف نظارت و ارزشیابی و اعتباربخشی، رعایت اصول و مبانی و اموزش ضوابط قانونی و سایر موارد برگزار شده است.
مجید مشعلچی فیروزآبادی از ارایه بستههای بیمههای سلامت در آینده نزدیک خبرداد و خاطرنشانکرد: این بستهها با موضوعهای متنوع و ضرایب ویژه طراحی و به مشتریان ارایه خواهد شد.
مدیر بیمههای درمان بیمهکوثر نیز در این همایش تاکیدکرد: براساس سخنان رهبر معظم انقلاب توجه خاص به دغدغههای جانبی بیماران و برطرفکردن آنها و رسیدگی به سلامت جامعه در حوزه درمان و مسایل مرتبط در حوزههای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در دستور کار همکاران این مدیریت است.
محمدحسین سلطانی تغییر رویکرد از ارایه خدمات بیمهای درمانمحور به سلامتمحور را از برنامههای این شرکت برشمرد و خاطرنشانکرد: ارایه خدمات جامع بیمهای با محوریت سلامت و نیز کیفیسازی خدمات ازجمله برنامههای این مدیریت است.
وی از اعتبارسنجی مراکز طرفقرارداد شرکت خبرداد و گفت: مراکز طرفقرارداد در سهسطح خوب، بسیار خوب و عالی اعتباربخشی میشوند.
مدیر بیمههای درمان بیمهکوثر با بیان اینکه اعتباربخشی عامل اطمینانبخشی و آرامش بیمهشدگان میشود،تصریحکرد: قطع همکاری با مراکز بیکیفیت و خارج از استاندارد و نیز شناسایی و معرفی مراکزی که با مدیریت صحیح اداره میشوند و خدمات را بهصورت تخصصی، باصداقت و با بهرهگیری از تجهیزات کیفی و رعایت اصل تکریم اربابرجوع ارایه میدهند، صورت میگیرد.