به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، ملازاده با بررسی عملکرد استان در سه ماهه نخست سال ۹۶ بیان داشت: حفظ رويه رشد منابع با افزايش سطح بازاريابي هاي اشخاص حقوقي و کيفي سازي مشتريان حقيقي از رويکردهاي اصلي شعب استان در سال جاري به شمار مي آيد.
وی افزود: شعب استان چهارمحال و بختیاری با تلاش ها و اقدامات موثر صورت گرفته توانسته اند باتوجه به نوع بازار استان که تحت تاثیر پيشه و شغل تمامي اهالي (که در اين موقع از سال با افزايش هزينه منابع مالي خود، ميزان منابع سپرده گذاري شده در شعب بانک هاي استان با کاهش مواجه مي شود) منابع خود را نسبت به پايان سال گذشته به ميزان ۷.۳ درصد افزايش دهد.
ملازاده تکریم ارباب رجوع، پاسخ دهی مناسب همکاران و ایجاد حس اعتماد بین مشتريان را در اين امر موثر دانست و گفت: فعاليت هاي شايسته انجام شده در شعب استان، منجر شده تا استان چهارمحال و بختياري با بيشترين سرانه منابع نسبت به جمعيت در سه ماهه اول سال ۹۶ در اين بخش رتبه اول را در کشور کسب نمايد.
مدیرشعب استان چهارمحال و بختیاری کنترل مصارف و مطالبات استان را در اولویت کاري شعب دانست و گفت: براي بهبود وضعيت مصارف و کاهش ميزان مطالبات برنامه ريزي هاي مدوني صورت گرفته است که اين اقدامات نقش بسزايي در رشد جايگاه و برند بانك در استان خواهد داشت.
ملازاده در پایان رشد مطالبات استان در سه ماهه اول سال جاری را متاثر از کمبود نیروی انساني در شعب دانست و ابراز اميدواري کرد با تدبير هوشمندانه اولياي محترم بانک و تخصيص نيروي جايگزين براي همکاران تبديل وضعيت شده در استان تا حدودي اين مشكل در استان رفع گردد.