به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم که با حضور استادان ارتباطات و فعالان عرصه روابط عمومی در کشور برگزار شد، تندیس زرین روابط عمومی به مسعود نصر اصفهانی، رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک اهدا شد.
بر اساس این گزارش، این تندیس به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی بر اساس مدل تخصصی شده EFQMدر روابط عمومی و کسب حداقل ۷۱۵ امتیاز طبق آرای ممیزان ،ارزیابان، اساتید و متخصصان روابط عمومی به روابط عمومی بانک ملت تعلق گرفته است.
روابط عمومی بانک ملت همچنین بر اساس ممیزی های صورت گرفته و رای هیات داوران، موفق به دریافت ۵ ستاره شده است.
معیار رهبری و مدیریت با ۱۳ شاخص و ۱۰۰ امتیاز، معیار خط مشی و راهبرد با ۵ شاخص و ۸۰ امتیار، معیار مدیریت و توسعه منابع انسانی با ۶ شاخص و ۹۰ امتیاز، معیار مرتبط با مخاطبان با ۸ شاخص و ۲۰۰ امتیاز، معیار مرتبط با کارکنان با ۶ شاخص و ۹۰ امتیاز، معیار مرتبط با جامعه با ۵ شاخص و ۶۰ امتیاز، معیار مشارکت، منابع مالی و فناوری با ۷ شاخص و ۹۰ امتیاز، معیار مدیریت فرآیندی با ۴ شاخص و ۱۴۰ امتیاز و معیار مربوط به نتایج کلیدی و عملکرد با ۷ شاخص و ۱۵۰ امتیاز، مبنای ارزیابی های صورت گرفته در ششمین دوره آیین تجلیل از سرآمدان روابط عمومی ایران بوده است.