کد خبر: ۵۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
مدير ناحيه چهار موسسه اعتباري ثامن گفت: بايد با حرکت تيمي و در اولويت قرار دادن وصول مطالبات در شعب کاهش معوقا ت را شاهد باشيم.
تأمين نقدينگي با وصول مطالبات موسسه اعتباري ثامنبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن،محمدعلي عسگري در بازديدهاي جداگانه از سرپرستي‌هاي آذربايجان شرقي و اردبيل در جمع کارکنان حاضر شد و با تأکيد بر اهميت کاهش مطالبات افزود: وصول مطالبات مستمر و پيگيرانه مي‌تواند به افزايش نقدينگي شعب کمک شاياني کند.
عسگري با اشاره به رصد مستمر وضعيت شعب، تجزيه‌وتحليل آنها در ناحيه، تصريح کرد: محصولات و طرح‌هاي جديد ازجمله انواع طرح‌هاي زيتون آماده و در اختيار شعب قرارگرفته، به همين منظور انتظار مي‌رود همکاران با بازاريابي و اطلاع‌رساني جذب منابع را افزايش دهند.
وي با اشاره به ابلاغ طرح‌هاي جديد به شبکه اظهار کرد: پرداختن به وصول مطالبات و جذب منابع از طريق طرح‌هاي زيتون در اولويت فعاليت کارکنان باشد.
به گفته وي: خانواده  بزرگ ثامن  در طول 20 سال باوجود همکاران جوان و باانگيزه و مشتريان وفادار توانسته تجربه گران‌بهايي به دست آورد.
مدير ناحيه 4 در اين بازديد ها با مهم برشمردن نقش نيروي انساني در پيشبرد اهداف و عملياتي کردن برنامه‌ها، از اهميت مشتريان براي بنگاه‌هاي اقتصادي و مؤسسات پولي و مالي گفت و خاطرنشان کرد: مشتري مداري، برخورد مناسب با مشتريان و خدمت‌رساني در اولويت فعاليت‌هاي ثامن است.

نام:
ایمیل:
* نظر: