کد خبر: ۵۰۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در شهرکرد اعلام کرد:
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در سفر به شهرکرد از پرداخت ماهانه ۶۰ هزار میلیارد ریال برای تامین تعهدات تامین اجتماعی در سال ۹۶خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکترسیدتقی نوربخش که همزمان با هفته دولت به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است، در جمع مردم شهرستان کیار، شهیدان رجایی و باهنر را الگو و نمونه برای دولتمردان دانست و اظهار داشت: در سال جاری ماهیانه ۶۰ هزار میلیارد ریال برای تامین تعهدات سازمان تامین اجتماعی و بدون هیچگونه وابستگی به درآمد حاصل از مالیات، نفت و بودجه عمومی در سال ۹۶ پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه ۴۲ میلیون نفر بیمه شده در کشور از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره مند  هستند افزود: با حمایت دولت تدبیر و امید برای عدم انتقال ریسک‌های اقتصادی موجود به زندگی مردم، مبلغ  پرداختی به مستمری بگیران ۲۵ درصد بیش از نرخ تورم افزایش یافت و حقوق مستمری بگیران بدون وقفه پرداخت می شود.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: در هفته دولت بیش از ۳۸ پروژه ی قابل بهره برداری یا کلنگ زنی با اعتبار ۱ هزار میلیارد ریال اجرایی می شوند.

دکتر نوربخش خاطرنشان کرد : همزمان با هفته دولت ۳ پروژه کلینیک‌ تخصصی شهرکرد،  شعبه تامین اجتماعی در شهرستان کیار و سرمایه گذاری تامین اجتماعی در سامان به بهره برداری می رسند.

وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهرستان سامان تصریح کرد : طرح سرمایه گذاری سامان برای بهره مندی از ظرفیت های طبیعی این شهرستان و تحقق اشتغالزایی اجرا شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: