در ابتدای این جلسه رئیس کل بیمه مرکزی پرداخت به موقع خسارات واقعی را از بزرگترین مطالبات مردم دانست .
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه تعاون ، دکتر همتی ضمن قدردانی از تلاش های ارزیابان خسارت گفت: بهترین زمان برای جلب رضایت بیمه گذاران و همچنین مناسب ترین زمان برای بازاریابی بیمه، هنگام رسیدگی و پرداخت خسارت است.
وی افزود: برآورد دقیق و منصفانه خسارت واقعی و پرداخت به موقع به زیاندیدگان، هدف اصلی فعالیت صنعت بیمه است.
در ادامه جناب آقای دکتر مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون ضمن تشکر از برگزار کنندگان این گردهمایی ، جایگاه ارزیابان حرفه ای را در صنعت بیمه مهم بر شمرده و به ایراد سخنرانی پرداختند . ایشان اهم مطالب خود را بر 6 محور استوار کرده که عبارت است از : 1- وظایف ارزیابان در قبال بیمه گذار- 2- تخصص حرفه ای ارزیابان و آشنایی آنان با مسائل حقوقی حرفه خود - 3- استقلال ارزیابان - 4- معتمد بودن ارزیابان - 5- آموزش حرفه ای ارزیابان - 6- انضباط فردی و حرفه ای یک ارزیاب
ایشان در ادامه ، توضیحات مبسوطی در رابطه با موارد ذکر شده بیان داشتند .