کد خبر: ۵۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
مدیر شعب بانك قرض الحسنه مهر ايران استان خراسان جنوبی در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه بازاریابی و جذب منابع گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و عدم وجود صنعت خاص در استان خراسان جنوبی، تمرکز بر کارمندان و کشاورزان قرار گرفت.
حسین خزاعی مدیر شعب استان خراسان جنوبی در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه بازاریابی و جذب منابع اظهارداشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و عدم وجود صنعت خاص در استان خراسان جنوبی، تمرکز این مدیریت بر اقشار کارمند و کشاورز استان قرار گرفته است. در بخش کشاورزی، محصولاتی نظیر زرشك، عناب و زعفران عمده بازار نقدینگی استان را در اختیار دارند كه بازار آن در نیمه دوم سال رونق می گیرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، خزاعی در رابطه با جذب حساب و سپرده گذاری کارمندان نیز بیان داشت: این مدیریت در ایام مختلف با توجه به مناسبت های موجود اقدام به ارایه طرحهای تشویقی و در قالب سیاست اعتباری به سازمانهای مختلف نموده است. با توجه به فصلی بودن اکثر کار ها در استان، میزان نقدینگی و بالتبع رشد منابع در ۶ ماهه آخر سال بیشتر می باشد. 
خزاعی با اشاره به تقسیم وظایف بازاریابی میان پرسنل ستاد و شعب استان گفت: با تلاشهای گروه بازاریابی استان و با برگزاری جلسات متعدد با ادارات، سازمانها، نهادها، خیرین و مشتریان ویژه، عملکرد استان از ابتدای سال جاری روندی متفاوت با سالهای گذشته داشته و امید است با ادامه این عملکرد، در ماه های آتی شاهد افزایش منابع و همچنین افزایش سهم بانک از منابع قرض الحسنه استان باشیم. 
وی درباره برنامه های تدوین و اجرا شده برای پیگیری و وصول مطالبات شعب استان گفت: با توجه به مشکلات موجود در زمینه وصول مطالبات در استان خراسان جنوبی، اعم از مسائل اقتصادی و بازارهای فصلی که خود باعث کاهش درآمد مردم می شود، این مدیریت با بهره گیری از تمام ابزارها و ظرفیت موجود نسبت به وصول مطالبات اقدام می نماید . 
مدیرشعب استان خراسان جنوبی افزود: در این خصوص ایجاد برنامه زمانبندی مشخص، سرکشی مدون و بی وقفه به شعب و بررسی روند پیگیری مطالبات معوق و مشکوک الوصول (بصورت روزانه)، برگزاری کمیته مطالبات در محل ستاد استان با حضور روسای شعب و ارائه گزارش توسط آنان و غیره از مهمترین كارهایی است كه در سطح استان انجام می گیرد . 
خزاعی در رابطه با برنامه ریزی و استراتژی شعب استان برای ایام باقی مانده سال بیان داشت: این مدیریت در نظر دارد با استفاده از تمام ظرفیت های موجود، با تکیه بر نیروی جوانی و انگیزشی پرسنل، نسبت به دستیابی به اهداف تعیین شده گام های بنیادی برداشته و در تلاش است تا مطلوبترین عملکرد را برای پایان سال جاری رقم زند. 
وی ادامه داد: می توان با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در زمینه خدمات نوین بانکی جز بانک های پیشرو و سرآمد کشور باشیم؛ البته می طلبد در این راه به منظور ارائه و معرفی موفقیت آمیز خدمات بانك تلاشی دوچندان داشته باشیم. در این راستا استان خراسان جنوبی در گام اول با تشكیل تیم های بازاریابی در سطح ستاد و صف شروع به شناسایی بازارهای جدید نموده و با مراجعه حضوری به بنگاه های اقتصادی و دستگاه های اجرایی استان با درنظرگرفتن پتانسیل های موجود توانسته است در میان مردم جایگاه ویژه ای برای خود كسب نماید كه ادامه این روند با تلاش بیشتر می تواند نام بانك قرض الحسنه مهر ایران را به عنوان برند برتر بانكی در استان به آحاد جامعه بشناساند .
مدیر شعب استان خراسان جنوبی در پایان تصریح کرد: افزایش تبلیغات، لحاظ نمودن امر بازاریابی در تمامی سطوح صف و ستاد، برنامه ریزی دقیق و هدفمند در جهت افزایش سهم بانک از بازار پولی استان، تلاش مضاعف در کنترل و کاهش مطالبات از دیگر برنامه های این مدیریت می باشد كه امید است با استعانت از خداوند متعال و رهنمودهای مدیران ارشد بانك محقق گردد.

نام:
ایمیل:
* نظر: