کد خبر: ۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
موسوی‌لاری:
وزیر کشور دولت اصلاحات در کنگره حزب اسلامی کار افزود: عرصه انتخابات اساسی‌ترین جایی است که تحزب باید فعال باشد.در جامعه ما احزاب با چالش‌های عدیده‌ای روبرو هستند
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از نسیم؛سسیدعبدالواحد موسوی لاری، وزیر کشور دولت اصلاحات در ششمین کنگره اسلامی کار که صبح امروز چهارشنبه در سالن تلاش تهران برگزار شد، با اشاره به جایگاه احزاب در جامعه و چالش پیش‌روی تشکل های سیاسی و با بیان اینکه فلسفه  وجودی حزب برای دستیابی به قدرت است اظهار داشت: در جامعه ما و در چهارچوب آن احزاب با چالش‌های عدیده‌ای روبرو هستند.

این فعال اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه احزاب سلایق همگون را باید کنار هم قرار دهند گفت: مهمترین کارکرد احزاب آن است که از افراد متفرقه یک جمع هم سلیقه را بسازد همچنین احزاب باید اعضای خود را آماده کنند تا از آرمان های حزب دفاع کند.

وی با بیان اینکه عرصه انتخابات اساسی‌ترین جایی است که تحزب باید فعال باشد خاطر نشان کرد: علاوه بر آن عرصه های بین المللی باید برای احزاب مورد اهمیت باشد به عنوان مثال جنایات تروریست‌ها از جمله داعش باید مورد بررسی احزاب قرار گیرد.

این فعال اصلاح طلب تصریح کرد: احزاب سیاسی ما بن مایه اعتقادی دارند پس نباید به راحتی از کنار مسائل منطقه و بیداری اسلامی و سرنوشت آنها بگذرند.

وزیر کشور دولت اصلاحات با اشاره به تحولات بیداری اسلامی و نقش مصر در این امر با بیان اینکه تحجر عامل اصلی سقوط جریان اخوان بود اظهار داشت: نقش مصر نقشی کلیدی است و تلاطم مصر باعث تلاطم سایر کشورهای عربی شد.

موسوی لاری در ادامه با بیان اینکه توطئه دشمن زمانی کارساز است که زمینه سازی آن در داخل انجام شده باشد خاطر نشان کرد: بعد از انقلاب اسلامی امام و چهره هایی همچون شهید مطهری، شهید بهشتی، و دکتر علی شریعتی اندیشه ورزی و مسیر آینده را روشن کردند.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: