کد خبر: ۵۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
سرپرست مديريت شعب خراسان رضوي موسسه اعتباري ثامن گفت: فعاليت علمي، عملي و بهبود مستمر و توسعه پايدار مقدمه حضور در بازار پولي و بانکي است.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن؛  مسعود کيوانفر وصول مطالبات را يکي از اهداف مهم ثامن در  شش‌ماهه دوم سال جاري دانست و افزود : توان سنجي ،سازمان‌دهي ، برنامه‌ريزي و تقسيم‌کار بين همکاران و درنهايت پيگيري مطالبات از امور بسيار مهم شعب است .
وي بابيان اينکه تأثير تبليغات تلويزيوني، رسانه‌اي و محيطي به‌اندازه برخورد كاركنان با مشتري نيست، تصريح کرد : سودمندترين و مفيدترين عملکرد شعب در حال حاضر پيگيري و وصول معوقات است، چراکه باعث رشد نقدينگي و سودآوري مي‌شود.
کيوانفر با اشاره به کارکردهاي نيروي انساني يادآور شد : هر يک از افراد بايد به نقش و رسالت خود واقف بوده و با ايفاء تعهد و مسئوليت‌ها ، موجب شرکت شوند.
مجتبي آموزش معاون اعتباري خراسان رضوي با اشاره به روند افزايشي وصول مطالبات گفت : با تلاش همکاران وصول مطالبات روند افزايشي به خود گرفته است.
مسعود صال مصلحيان معاون اجرايي خراسان رضوي نيز زمان را مهم‌ترين مؤلفه و عامل مؤثر در برنامه‌ريزي دانست و افزود : يک برنامه‌ريزي خوب و صحيح بايد از لغزش‌ها و اشتباهات پيشگيري کرده و بهره‌وري را افزايش دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: