به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابطعمومی بیمهکوثر؛ مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل شرکت، در جلسه شورای هماهنگی مدیران روابطعمومی صنعت بیمه، ضمن بیان مطلب فوق، تصریحکرد: مدیران روابطعمومی با بهرهمندی از شواهد محیطی و تاثیرگذاری بر سیاستگذاریهای هسته مرکزی مبتنی بر بازخوردهای محیطی میتوانند جریانهای فکری و ذهنی عموم جامعه را مدیریت کنند.
وی گفتمانسازی را راهحل برونرفت از مشکلات موجود در صنعت بیمه دانست و گفت: مدیران روابطعمومی با بهرهمندی از تکنولوژیهای نوین و ابزارهای تعاملی و ساختاری میتوانند در حوزه بازاریابی به معنای عام و خاص، بهبود فرهنگ بیمه در کشور، افزایش ضریب نفوذ بیمه و در مجموع در تصمیمسازی سیاستگذاران این صنعت نقش موثری را ایفا کنند.
مصطفی زندی، مدیرکل روابطعمومی و امور بینالملل بیمهمرکزی در این جلسه ضمن ارایه گزارشی از عملکرد شورا، بیمه را نوعی نگرش و تفکر دانست و بیانکرد: شایسته است بیمهمرکزی با فرهنگسازی در جامعه زمینههای پذیرش بیمه در افراد جامعه را بهوجود آورد و سپس شرکتهای بیمه افراد را برای بهرهمندی از پوششهای بیمهای هدایت کنند.
وی با اشاره به اینکه اعضای این شورا در قالب سهکمیته تخصصی تبلیغات، اطلاعرسانی و تعامل بارسانهها و آموزش، تحقیقات و امورفرهنگی با هدف توسعه فرهنگ بیمه به فعالیت میپردازند، خاطرنشانکرد: خروجی کمیتهها باید استراتژی برنامههای عملیاتی و اجرایی باشند.