به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، یوسف نجدی ضمن عرض تسليت ايام سوگواري شهادت حضرت اباعبداله الحسين (ع) و تبريک هفته دفاع مقدس، با اشاره به اهم وظايف و اقدامات مديريت امور استان ها به ارائه گزارش عملکرد اين حوزه در ۶ ماهه ابتداي سال ۹۶ پرداخت و گفت: تعيين اهداف سالانه مديريت استانها، توسعه و بهينه سازي شعب، ساماندهي املاک استانها، بررسي پيشنهادات پرسنلي و درخواست هاي مردمي، تهيه آمار و ارزيابي عملكرد مديريت استانها و شعب، نظارت بر دستگاههاي خود پرداز و پايانه هاي فروشگاهي و بازديد از شعب استانها و ارائه رهنمود هاي لازم، بخشي از اقدامات انجام شده اين مديريت طي ۶ ماهه ابتداي سال جاري به حساب مي آيد.
وی افزود: از آنجایی که تمامی امور اجرايي بانک، از طريق شعب و استان ها انجام مي شود، بنابراين، کليه مواردي که به اجرا ختم مي شود به مديريت امور استان ها ارتباط پيدا مي كند و ما موظف هستيم كه يا هماهنگي هاي لازم را انجام دهيم و يا به عنوان مجري طرح، تلاش كنيم تا به نحو احسن و مطلوب اقدامات مقتضي صورت گيرد.
نجدی در خصوص اهداف تدوین شده برای استان ها اظهارداشت: با التفات به پتانسیل هاي موجود، منابع جذب شده و عمليات بانکي انجام شده در سال گذشته براي مديريت شعب هر استان و توجه به مصوبات هيات مديره که بر اساس آن پايين ترين سطح رشد منابع براي هدف برنزي ۳۳ درصد، هدف نقره اي ۴۲ درصد و هدف طلايي ۵۸ درصد در نظر گرفته شده بود، ميزان رشد مقدار منابع قرض الحسنه به تفکيک هر استان محاسبه و به تمامي واحد هاي ذيربط ابلاغ گرديد.
مدیر امور استان ها ضمن تاکید بر تحقق هدف برنزی تعیين شده در نيمه اول سال ۹۶ تصريح کرد: با تلاش کارکنان صف و ستاد و حمايت هاي بي دريغ مديران بانك خصوصاً مديرعامل محترم و اعضاي محترم هيات مديره، در ۶ ماهه نخست سال جاري بالغ بر ۳۳ درصد رشد منابع قرض الحسنه نسبت به پايان سال گذشته مسجل گشته و به اهداف برنزي تعيين شده براي رشد منابع دست يافته ايم.
وی خاطرنشان ساخت: دستیابی به رشد ۳۳ درصدی منابع طي ۶ ماه، در حالي است که نسبت رشد منابع قرض الحسنه در پايان سال ۹۵ نسبت به انتهاي سال مالي ۹۴ قريب به ۳۰ درصد بوده است. اين امر نشان دهنده استقبال و رضايت بي نظير مشتريان و مراجعين از خدمات و طرح هاي قابل ارائه در شعب مي باشد که با اقدامات موثر انجام شده از بهبود عملکرد صف و ستاد بانک در حوزه بازاريابي حكايت مي كند.
نجدی افزود: با حمایت های بی دريغ مديران عالي بانک و همچنين پيگيري ها و راهنمايي هاي اين مديريت و تلاش مضاعف مديران و کارکنان استانها اهداف برنزي به صورت کامل محقق شده و تا كنون به ميزان ۷۸ درصد از اهداف نقره اي و ۵۶ درصد از اهداف طلايي بانك نيز دست يافته ايم.
وی ادامه داد: در این راستا مدیریت شعب استان هاي تهران با ۵۶/۷۸ درصد، شعبه مستقل مرکزي با ۰۵/۶۵ درصد، سيستان و بلوچستان با ۹۵/۵۳ درصد، خراسان شمالي با ۸۱/۵۰ درصد و چهارمحال بختياري با ۰۶/۴۳ درصد رشد منابع نسبت به پايان سال قبل جزء پنج مديريت برتر در اين حوزه مي باشند.
مدیر امور استان ها، ارائه گزارش روزانه در خصوص منابع، مصارف و مطالبات استانها به همراه میزان تحقق هدف ابلاغی، تهیه گزارش هاي آماري جهت بهره برداري مديران ارشد، ارزيابي عملکرد استانها به صورت مستمر و ارائه گزارش به صورت سه ماهه، بررسي ميزان تحقق اهداف کليه شعب کشور به صورت ماهانه و همکاري با ساير ادارات در تعيين شاخص هاي درجه بندي مديريت هاي استاني و شعب استانها را بخش ديگري از اهم فعاليت هاي صورت گرفته براي تهيه آمار و ارائه عملكرد بانك، عنوان نمود.