مسعود نصر اصفهانی در گفت و گو با اقتصاد آنلاین با اعلام این خبر که بانک ملت برنامه گستردهای برای توسعه فعالیتهای اطلاع رسانی در شبکههای اجتماعی دارد افزود:
براساس کار تحقیقاتی، برنامه منسجم و جامعی در حوزه شبکههای اجتماعی در بانک ملت طراحی شده است و قصد داریم با افزایش دامنه مخاطبان که شامل مشتریان، سهامداران، همکاران و سایر اقشار جامعه میباشد، زمینه اطلاع رسانی و انتقال محتوای اثربخش و کاربردی متناسب با مخاطب را فراهم نماییم.
همانطور که مطلع هستید استفاده از این فضا نسبت به روشهای سنتی بسیار سریعتر و ارزانتر است و سرمایهگذاری در این بخش در زمان کوتاهی بر اثر بخشی فعالیتهای روابط عمومی و همچنین کاهش هزینهها موثر خواهد بود.
مدیر روابط عمومی بانک ملت در پاسخ به این سوال که اولویت نخست بانک ملت در شبکههای اجتماعی چیست؟ پاسخ داد:
شبکههای اجتماعی فضای گستردهای هستند و دارای منافع و از سوی دیگر آسیبهایی هستند. ما تلاش داریم با اشراف به هر دو جنبه مثبت و منفی از این فرصت و ابزار استفاده نماییم. در گام نخست قصد داریم با استفاده از پیامرسان تلگرام که کاربران پرشماری دارد، اطلاع رسانیها و تبلیغات و آموزشهای کاربردی را تسهیل و تسریع کنیم. البته نکته قابل توجه در اینجا، محتوای تولیدی است که خط سیر مشخصی برای آن طراحی کردهایم. اخیراً نیز مقام معظم رهبری بر بهره برداری صحیح از شبکههای اجتماعی و فضای مجازی تاکید داشتهاند و ما معتقدیم با استفاده از این بستر، تبلیغات، اطلاع رسانی و آموزش خدمات بانکی به نحو موثرتری محقق خواهد شد.
نصر اصفهانی در پایان اضافه کرد: به زودی یک کمپین دعوت به عضویت در کانال تلگرام بانک ملت، به همراه جوایز ارزنده به مرحله اجرا در میآید که جزئیات آن از طریق وبسایت بانک ملت و کانال رسمی این بانک در تلگرام منتشر خواهد شد.