به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، مهندس سید هدایت اکبری با بیان این مطلب گفت: موفقیت بانک زمانی حاصل می شود که از برخورد با ارباب رجوع گرفته تا تعیین مکان و ارایه خدمات، همگی حساب شده باشد و بانک شهر با در نظر گرفتن این ویژگی ها توانسته است نه تنها در کلان شهرها بلکه در شهرهای کوچک نیز به ارایه خدمات الکترونیک بپردازد.
رییس شورای اسلامی شهر یاسوج با ابراز رضایت از عملکرد مطلوب بانک شهر گفت: شهروندان یاسوج از شیوه خدمات این بانک رضایت دارند و از تسهیل کارهای خود با استفاده از خدمات این بانک خبر داده اند.
افزود: تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری و همکاری این بانک با ارگان دولتی همچون شهرداری مثال زدنی است.
وی با اشاره به راه اندازی پیشخوانهای شهر نت تصریح کرد: این کار توانسته است در صرفهجویی زمان شهروندان موثر واقع شود.
اکبری خاطر نشان کرد: اقدامات بانک شهر در رفع مشکلان شهروندان تاثیر گذار است، زیرا نه تنها به کلانشهرها بلکه به شهرهای محروم نیز توجه دارد.