کد خبر: ۵۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
برندگان ۹۳۰ میلیارد ریال جوایز قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در مراسمی که با حضور اعضای هیات نظارت بر قرعه کشی بانک ها شامل نمایندگان دادستانی کل کشور و بانک مرکزی همچنین محمد بیگدلی رییس هیات مدیره این بانک برگزار شد، ۳۳۳ هزار و ۳۰۰  برنده خوش شانس جوایز سی و ششمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک با استفاده از سیستم گوی و گردونه و رایانه، استخراج شدند.
بر اساس این گزارش، این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت از روز اول تیرماه سال گذشته شروع شده و تا پایان خردادماه سال جاری ادامه داشته است.
در این دوره، به ازای هر ۵۰۰هزار ریال در هر روز برای حساب های ریالی و هر ۱۰۰ یورو یا معادل آن به سایر ارزها برای حساب های ارزی، برای دارندگان حساب های قرض الحسنه، یک امتیاز منظور می شد.
بر این اساس، در قرعه کشی دوره سی و ششم که از بین بیش از سه میلیون حساب قرض الحسنه انجام شد، ۳۰۰ جایزه نقدی یک میلیارد ریالی، سه هزار جایزه نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی و ۳۳۰ هزار کمک هزینه خرید صنایع دستی هریک به ارزش یک میلیون ریال به قید قرعه به سپرده گذاران تعلق گرفت.
این گزارش حاکی است، اسامی برندگان دوره سی و ششم حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت، پس از تایید نهایی هیات نظارت و طی مراحل اداری، از طریق سایت اینترنتی این بانک به نشانیwww.bankmellat.irبه اطلاع مردم خواهد رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر: