به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، حسین رحمتی عضو هیات مدیره با اعلام این مطلب در دومین همایش سراسری مدیران صف و ستاد این بانک افزود: بررسی کامل پرونده های تسهیلاتی و اعتبار سنجی مشتریان موجب می شود مشتریان واقعی شناسایی شده و از ایجاد مطالبات جلوگیری شود. تسهیلات اعطایی هم در بخش های مختلف تولید ، صنعت و اشتغال به مصرف واقعی می رسد.
وی افزود: بانک رفاه از بانک های منضبط نظام بانکی است و خوشبختانه بانک مرکزی حمایت لازم را از بانک های منضبط در حوزه های ریالی و ارزی به عمل می آورد.