کد خبر: ۵۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
دومين همايش آموزشي مسئولين و کارشناسان شعب صندوق تامین خسارت بدنی کشور در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي صندوق تامين خسارتهاي بدني این همایش که اعضاي هيات نظارت بر صندوق، دادستان استان خراسان رضوي  و رئیس ستاد ديه کشور بعنوان مهمان ویژه حضور داشتند، طي ٣ روز كارگاه های تخصصي حقوقي، فني و فناوري اطلاعات برای مدیران این نهاد برگزار شد.
در این نشست دکتر جباری مدیرعامل صندوق ضمن تشریح اهداف همایش اظهار داشت؛ صندوق بعنوان یک نهاد عمومی عدالت گستر در جامعه با ارائه خدمات به زیان دیدگان حوادث رانندگی در راستای توسعه عدالت اجتماعی گامهای مهمی برداشته است، ایشان با اشاره به راه اندازی شعب صندوق در سراسر کشور تسهیل برای دسترسی آحاد جامعه به خدمات این نهاد را اقدامی مهم دانست.
ايشان در ادامه ضمن تاکید به کیفی سازی پرونده های صندوق، تعامل بوجود آمده با مراجع قضایی را در انجام وظایف و تکالیف قانونی صندوق بسیار مهم توصیف کرد و نمونه بارز این همکاری را در مراجع قضایی استان خراسان رضوی اشاره کرد و ضمن قدردانی از هماهنگی و حمایت های بعمل آمده از همكاران شعبه استان خراسان رضوی،خواستار ادامه این روند در سایر شعب صندوق در سراسر کشور شد.
ایشان در پایان ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه همکاران صندوق، خدمت در این نهاد مقدس را مهم و ارزشمند دانستند و همکاران را بر دقت در تشکیل و بررسی فرایند پرونده ها و رعایت حقوق ارباب رجوع تاکید کردند.
دومین همایش سالانه آموزشی مسئولان و کارشناسان شعب صندوق طی روزهای 25 تا 28 مهرماه در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

نام:
ایمیل:
* نظر: