کد خبر: ۵۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قوامین در استان سمنان ، دیدار با خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و جانبازان دفاع مقدس با حضور مدیر کل استان ، جانشین مدیریت و تعدادی از مدیران دوایر استان برگزار گردید .

 در این برنامه ابتدا آقای حسین زاهدنیا به ملاقات خانواده شهید عباس دانشگر از شهدای بنام مدافع حرم در استان رفتند . پدر شهید دانشگر ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل محترم و حضار ، عنوان نمودند قطره ای از خون شهیدان تبدیل به هزاران قطره گردیده و جایگاه والایی خواهند داشت . ایشان به ویژگیهای خاص شهید عباس دانشگر اشاره و عنوان نمودند وصیتنامه و زندگی ایشان تاثیر بسیار زیادی بر قشر جوان ، دانشجویان و عموم مردم گذاشته و هم وطنان از اقصی نقاط ایران بصورت حضوری و یا در فضای مجازی از معنویات آن شهید بهره می برند . پدر شهید همچنین عنوان نمودند که شهدا غایب نیستند و در همه جا حضور دارند . 
در ادامه مدیر کل استان یاد و خاطره شهید عباس دانشگر را گرامی و از خداوند متعال ، شادی روح ایشان را طلب نمودند . همچنین آقای حسین زاهدنیا به دیدار خانواده جاوید الاثر محمد قنبریان و جانباز محمد پیوندی از منتسبین پرسنل بانک قوامین رفتند و برای ایشان و خانواده آنان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داشتند . خاطر نشان می گردد در این بازدیدها  لوح یادبود و تقدیر از خانواده های محترم شهدا و جانبازان از طرف بانک قوامین به ایشان اهداء گردید .

نام:
ایمیل:
* نظر: