کد خبر: ۵۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
وکیلی مدیرشعب استان اردبیل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: با گامهاي موثر برداشته شده در حوزه هاي بازاريابي براي جذب بازارهاي جديد و تقويت همکاري هاي گذشته با مشتريان حقيقي و حقوقي، منابع استان طي ۶ ماه نخست سال نسبت به پايان سال گذشته بالغ بر ۴۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، وکیلی با اشاره به اهداف تدوين شده براي شعب استان اردبيل بيان داشت: اين مديريت با تلاش هاي همکاران صف و ستاد توانسته است در اين مدت سپري شده از سال به تحقق اهداف نقره اي دست يابد و با توجه به ترسيم رشد ۵۷ درصدي براي اهداف طلايي، شعب اين استان نزديک به ۷۹ درصد از برنامه هاي تدوين شده را محقق كردند.
وی افزود: اقدامات مطلوب و مثبت انجام شده در دوایر ستادی و شعب استان اردبیل در زمينه هاي بازاريابي، جذب منابع، کنترل مصارف و پيگيري وصول مطالبات، اين مديريت را در زمره استان هاي برتر قرار داده است و همکاران ما در بخش هاي مختلف تلاش مي کنند تا در فرصت باقي مانده از سال به قله هاي اهداف و برنامه هاي ابلاغي دست يابند.
وکیلی در ادامه، به آمار تسهیلات قرض الحسنه اعطایي به آحاد مردم نيازمند استان اشاره نمود و گفت: شعب استان اردبيل از ابتداي سال تا کنون بالغ بر ۸ هزار و صد فقره تسهيلات قرض الحسنه به نيازمندان واقعي و اقشار ضعيف و متوسط استان پرداخت نموده است که نسبت به بازه زماني مشابه در سال گذشته با رشد چشمگيري روبرو مي باشد، همچنين با اهتمام در طرح ضربتي اعطاي وام ازدواج بالغ بر ۵۸۹ فقره تسهيلات طي مدت ۲ ماه مرداد و شهريور پرداخت شده است.
مدیرشعب استان اردبیل ضمن تاکید به اقدامات شایسته صورت گرفته در راستاي تحقق برنامه هاي اقتصاد مقاومتي و سياست هاي کلي اشتغالزايي اظهارداشت: با توجه به نامگذاري سال ۹۶ توسط مقام معظم رهبري(مدظله العالي) به عنوان «اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال» اين بانک تسهيلات قرض الحسنه بسياري را در قالب طرح هاي اشتغالزايي به مددجويان کميته امداد، بهزيستي و سازمان بسيج سازندگي پرداخت كرده است.
وی تلاش کارکنان استان در شناسایی مشتریان جديد، معرفي خدمات بانک در ميان سازمان ها، ادارات و شرکت ها، تكريم مشتريان و ارباب رجوع، انجام تبليغات محيطي و حضور در نشريات استان براي معرفي طرح هاي جديد 
را گامی موثر در ابلاغ ماموریت های بانک قرض الحسنه مهر ایران در توسعه و تعميق فرهنگ قرض الحسنه دانست.

نام:
ایمیل:
* نظر: