کد خبر: ۵۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
بیمه ‌نامه‌های آتش ‌سوزی منازل مسکونی در قالب طرح نسیم و طرح جامع خانه و خانواده (طرح کوثر) به ‌صورت غیرحضوری صادر می‌ شود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی و اعلام مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه‌کوثر؛ مالکان و مستاجران می‌توانند بدون محدودیت زمانی در طول شبانه‌روز با مراجعه به قسمت "خدمات الکترونیک-بیمه‌های آتش‌سوزی"  در تارنمای بیمه‌‌کوثر، به صورت غیرحضوری، در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به انجام هرگونه تشریفات اداری، ساختمان و اثاثیه منزل مسکونی خود را در مقابل خطرهای اصلی و اضافی تعیین شده در هر یک از طرح های انتخابی بیمه کنند.
حسن سماک‌امانی از پرداخت الکترونیکی حق‌بیمه خبرداد و خاطرنشان‌کرد: بیمه‌گذاران با در نظر گرفتن پوشش‌ها و تعهدات درخواستی و همچنین توان پرداخت حق‌بیمه، می‌توانند یکی از طرح‌های یادشده را خریداری کنند.
وی با بیان اینکه بیمه‌کوثر بالاترین فروش بیمه منازل مسکونی را در کشور دارد، گفت: با‌توجه‌به تهدیدات ناشی از انواع خطرهای فاجعه‌امیز طبیعی و غیرطبیعی خرید بیمه‌نامه‌های یادشده بهترین فرصت برای مالکانی است که به‌دلایل متعدد تاکنون امکان بهره‌مندی از پوشش‌های بیمه آتش‌سوزی را نداشته‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر: