کد خبر: ۵۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
پوشش بیمه حوادث تحصیلی همزمان با شروع سال تحصیلی جدید آغاز و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.
 
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اخبار پولی مالی، عباس معینی معاونت اشخاص بیمه معلم اعلام کرد که در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ هم تمام دانش آموزان کشور به صورت ۲۴ ساعته تحت پوشش بیمه حوادث دانش آموزی این شرکت قرار دارند و حتی دانش آموزان اتباع خارجی هم مشمول این بیمه می شوند.
عباس معینی تعداد دانش آموزان در قرارداد بیمه حوادث تحصیلی سال جاری را با توجه به آمار سال تحصیلی سال گذشته حدود ۱۳٫۰۰۰٫۰۰۰ نفر و حق بیمه یکساله هر نفر را بدون افزایش نسبت سال گذشته مبلغ ۷۵٫۰۰۰ ریال اعلام کرد.
وی با اشاره به این نکته که دانش آموزان برای سال تحصیلی ۹۶-۹۷ از تاریخ ۳۱/۰۶/۱۳۹۶ لغایت ۳۱/۰۶/۱۳۹۷ تحت پوشش هستند خاطر نشان کرد موضوع این بیمه نامه عبارتست از ارائه پوشش فوت، نقص عضو دائم جزیی یا کلی و هزینه های پزشکی در مقابل حوادث می باشد. معاونت اشخاص بیمه معلم درادامه افزود به غیر از پوشش بیمه حوادث، برخی پوشش های دیگر نیز در قالب این بیمه به دانش آموزان ارائه می شود از جمله پوشش هزینه های بستری ناشی از بیماری، خرید و پیوند کلیه، کاشت حلزون و بیمه مسئولیت مدنی.
وی اظهار کرد: پوشش بیمه حوادث تحصیلی همزمان با شروع سال تحصیلی جدید آغاز می گردد و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد و دانش آموزان در این بیمه نامه در ۲۴ ساعت شبانه روز در داخل و خارج از کشور تحت پوشش هستند و در صورت بروز حوادث مشمول بیمه می توانند از مزایای آن استفاده نمایند.
معینی گفت : در صورت بروز هر نوع حادثه ای که جنبه ناگهانی و ناشی از یک عامل خارجی باشد و قصد و اراده بیمه شده در بروز آن دخالتی نداشته باشد ، چنانچه بیمه شده دچار فوت، نقص عضو یا از کارافتادگی دائم جزیی یا کلی و یا هزینه پزشکی شود، دانش آموز یا خانواده وی می تواند با در دست داشتن فرم شماره ۵ که توسط مدیریت آموزشگاه تکمیل می گردد و سایر مدارک و مستندات لازم نسبت به دریافت خسارت اقدام کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: