کد خبر: ۵۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
احمدعلي محسن زاده مشاور وزير دادگستري: امروز اگر صندوق پيشرفت و حرکتي دارد قطعا به دليل تلاشهاي شما همکاران و مديريت عالي آقاي دکتر جباري است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي صندوق تامين خسارتهاي بدني، احمدعلي محسن زاده مشاور وزير دادگستري در دومين همايش کارکنان و کارشناسان شعب صندوق در سراسر کشور ضمن تقدير و تشکر از زحمات مديرعامل و کارکنان صندوق اظهار داشت: امروز اگر صندوق پيشرفت و حرکتي دارد قطعا به دليل تلاشهاي شما همکاران و مديريت عالي آقاي دکتر جباري است.
وي با بيان اينکه ساير کشورها با بررسي دقيق موضوع تصادفات رانندگي و برنامه ريزي و جديت، توانسته اند بر اين معضل غلبه کنند و اگر ما نيز در اين زمينه اهتمام داشته باشيم، مطمئن باشيد کار به درستي پيش مي رود.
محسن زاده با اشاره به اينکه صندوق تامين خسارتهاي بدني مي تواند به عنوان يک سازمان الگو در کشور مطرح باشد، ادامه داد: استفاده از سيستم اتوماسيون و فرايندهاي اداري بدون کاغذ بسيار خوب است و مقام قضايي استانها اذعان مي کنند که ما واقعاً هيچ مشکلي در اين زمينه نداريم.
به گفته وي، امروز همدلي با زيانديده که در ماهيت وظايف صندوق وجود دارد، يک اصل انکارناپذير است و در کنار آن سرعت و دقت در انجام کار، به روزآوري دانش و معلومات و همچنين تسلط بر قوانين و مقررات از اهميت بالايي برخوردار است.
مشاور وزير دادگستري داشتن روحيه جهادي و تعامل در محيط کار را بااهميت توصيف کرد و گفت: مقام معظم رهبري مي فرمايد که اين تلفات يک غصه است و بايد تلاش جمعي انجام دهيم.
وي ادامه داد: در حال حاضر با اهتمامي که در هيات نظارت وجود دارد و تلاشي آقاي دکتر جباري دارند، برنامه اي وجود دارد که صندوق مي تواند در صورت تصويب مجمع عمومي، تا 2 درصد از منابع مالي خود را در زمينه گسترش فرهنگ بيمه، ترغيب رانندگان فاقد بيمه نامه و پيشگيري از زيانهاي ناشي از حوادث رانندگي هزينه کند که در اين راستا جلسات و هماهنگي هايي انجام شده تا اين اقدام به مرحله اجرا دربيايد.

نام:
ایمیل:
* نظر: