کد خبر: ۵۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
مدیرعامل صندوق‌تامین‌خسارتهای بدنی در نخستین هم اندیشی چالشهای صنعت بیمه در حوزه رسانه : خوشبختانه رسانه‌ها همواره با صندوق تعامل مناسبی داشته اند و ما از کمک آنها برای توسعه فرهنگ بیمه بهره برده ایم.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی، علی جباری مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی در نخستین هم اندیشی چالشهای صنعت بیمه در حوزه رسانه با اشاره به اهمیت خبر و اطلاع رسانی در دنیای امروز تصریح کرد: خوشبختانه رسانه ها همواره با صندوق تعامل مناسبی داشته اند و ما از کمک آنها برای توسعه فرهنگ بیمه بهره برده ایم.
جباری افزود: صندوق تامین خسارتهای بدنی بر اساس قانون نقش مهمی در حمایت از زیان دیدگان حوادث رانندگی بر عهده دارد لذا رسانه ها نیز باید در راستای مسئولیت اجتماعی خود در کنار صندوق و صنعت بیمه در زمینه گسترش و ارتقای بیمه در کشور نقش آفرینی کنند.
وی ضمن ابراز تاسف از رقابت ناسالم و نرخ شکنی در میان برخی شرکتهای بیمه اظهار داشت: ارائه نرخ غیرفنی برای گرفتن یک قرارداد شایسته نیست و تبعات منفی آن در هنگام بروز خسارت مشخص شده و بیمه گر و بیمه گذار را تحت تاثیر قرار می دهد.
جباری بار دیگر از حضور پررنگ و فعال رسانه ها در کنار اهالی صنعت بیمه قدردانی کرد و افزود: امیدواریم که با کمک خبرنگاران شاهد ارتقای فرهنگ بیمه در میان آحاد جامعه باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: