کد خبر: ۵۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
با هدف تسهيل ارايه خدمات بانکي به زايرين عتبات عاليات و با موافقت بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران، ساعت کار شعب منتخب بانک اقتصادنوين در مناطق مرزي با کشور عراق افزايش يافت.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، به همين منظور ساعت کار شعب ارشاد و فردوسي کرمانشاه، آبادان و ايلام اين بانک از روز دوشنبه اول آبان ماه 1396 از ساعت 8 لغايت 18 خواهد بود و اين شعب به صورت يک‌سره آماده ارايه خدمت به هموطنان و زايرين عتبات عاليات هستند.
افزايش ساعت کار شعب منتخب بانک اقتصانوين در مناطق مرزي با کشور عراق تا روز شنبه 20 آبان ماه ادامه خواهد داشت.
لازم به ذکر است در کنار افزايش ساعت کار شعب بانک اقتصادنوين، اين بانک نسبت به راه‌اندازي دو باجه ارايه خدمات بانکي به هموطنان و مشتريان در مرزهاي شلمچه و مهران اقدام کرده است.
به همين منظور پيش‌بيني‌هاي لازم براي راه‌اندازي باجه‌هاي موقت ارايه خدمات بانکي 24 ساعته در مرزهاي شلمچه و مهران صورت گرفته و اين باجه‌ها با همکاري شرکت هاي بيمه نوين و پرداخت نوين به عنوان زير مجموعه‌هاي گروه اقتصادنوين در ايام اربعين حسيني خدمات مورد نياز زايرين عتبات عاليات را در زمينه‌هاي بانکي از جمله خريد و فروش ارز، انتقال وجه، برداشت وجه، افتتاح حساب، صدور آني کارت، عمليات ساتنا و پايا، صدور انواع بيمه‌نامه و خدمات پرداخت الکترونيک ارايه مي‌کنند.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات و جزييات بيشتر مي‌توانند در تمام ساعات شبانه روز با مرکز ارتباط نوين با شماره 48031000-021 تماس حاصل نمايند.

نام:
ایمیل:
* نظر: