کد خبر: ۵۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
امامی: اقدامات صورت گرفته براي تحقق برنامه‌هاي مطروحه در طرح تلاش يک، بر اهتمام همكاران در راستاي نيل به اهداف ترسيمي پايان سال تأكيد كرد.
برگزاری سمینار « طرح تلاش ۲» در بانک قرض الحسنه مهر ایران


امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در «سمينار طرح تلاش ۲» که با حضور مديران شعب استان هاي تحت نظارت خود در محل ستاد ادارات مرکزي بر گزار شد، ضمن تشريح اهم موضوعات و اقدامات صورت گرفته براي تحقق برنامه هاي مطروحه در طرح تلاش يک، بر اهتمام بيش از پيش همكاران در راستاي نيل به اهداف ترسيمي پايان سال تأكيد كرد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، این سمینار با حضور نجدي مدير امور استان ها، اقدامي رييس اداره کل سازمان و برنامه ريزي، نورمحمدي رييس اداره کل حقوقي و پيگيري وصول مطالبات، اخوان رييس اداره کل اعتبارات و بين الملل و خانم رنجبر رييس اداره كل روابط عمومي و بازاريابي برگزار شد.
همچنین، مدیران شعب استان های گلستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبي، سمنان، قم، مرکزي و چهارمحال و بختياري به منظور تبيين اقدامات و برنامه هاي تدوين شده براي دستيابي به اهداف ترسيمي پايان سال در سمينار « طرح تلاش ۲» شرکت نموده و ضمن بيان فعاليت هاي انجام شده در طرح تلاش يک، به تشريح عملکرد استان پرداختند.
در این سمینار، امامی با اشاره به اهمیت اصل مشتري مداري به عنوان سرلوحه فعاليتهاي يک مجموعه مالي همچون بانک خاطر نشان ساخت: کمک به اقشار نيازمند امر پسنديده اي است كه خداوند براي آن اجر و ثواب بسيار قرار داده و بي ترديد اين پاداش نصيب كساني خواهد شد كه با حفظ شخصيت و كرامت افراد، مشكلات و دغدغه هاي آنان را مرتفع مي سازند.
عضو هیات مدیره بانک از کلیه همکاران خواست تا با مغتنم دانستن فرصت خدمت و تلاش در چنین جايگاهي، تمام بضاعت و توان خود را در جهت اشاعه فرهنگ زيباي قرض الحسنه در جامعه و همچنين کاهش آلام محرومين و نيازمندان بكار بندند.
در ادامه، با ارزیابی و بررسی آمار عملکرد استان ها، رهنمودهای لازم براي تحقق اهداف مدنظر در طرح تلاش ۲ تا پايان سال جاري ارائه شد که اخبار تکميلي متعاقباً اعلام خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: