به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در این اجلاس که روز یکشنبه 96/07/30 در مرکز همایشهای صدا و سیما با حضور دکتر اسماعیل دلفراز مدیر عامل، جمعی از معاونین، مدیران و چند تن از روسای ادارات و کارشناسان این شرکت برگزار شد، نشان عالی مدیریت مشتری مداری به همراه گواهینامه از شرکت معتبر QAL انگلستان به بیمه سرمد اعطا شد.
این نشان در حالی به شرکت بیمه سرمد اعطا شد که پیش از این بر اساس آمارهای بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از طریق سامانه سنهاب، این شرکت در شش ماهه نخست سال جاری موفق شد زمان پاسخگویی به شکایات مشتریان خود را به کمتر از یک روز کاهش دهد و این مهم در مقطعی تحقق یافت که متوسط زمان پاسخگویی در صنعت بیمه در بازه زمانی مورد بررسی 14 روز بود.
شایان ذکر است، اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری با رویکرد رضایتمندی با حمایت مالی و معنوی بیمه سرمد و با حضور نمایندگانی از وزارتخانهها، سازمانها و نهادهای پژوهشی، مدیران و صاحبان صنایع از بخشهای خصوصی و دولتی برگزار شد.
بر اساس این گزارش، مشتریمداری، تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی درست و صحیح به مشتریان و رسیدگی و پرداخت خسارت به زیاندیدگان در کوتاهترین زمان ممکن از مهمترین سیاستهای بیمه سرمد می باشد.