دکتر محمدتقی خسروانی مقدم گفت: گستردگی و متنوع بودن مخاطبان و بین نسلی بودن سازمان ایجاب می کند که از یک سو در تعاملی مثبت با دیگر رسانه ها، برنامه ها و طرح های خویش را اطلاع رسانی کند و از نقد منصفانه و مثبت آنها در جهت پیشبرد اهداف خویش بهره مند شود و از سویی دیگر نیز از رسانه های موجود خود نیز در جهت معرفی، شناسایی و بازنمایی تخصصی تر اقدامات خود با استفاده از نظر مدیران، مسوولان، کارشناسان، مشاوران بهره گیرد .
وی با بیان اینکه تعامل سازمان از صدر تا سطح مراکز درمانی و کلینک ها با دیگر رسانه ها ضرورتی انکار ناپذیر است، گفت: همه باید تلاش داشته باشند که ارتباطی مثبت و موثر با دیگر رسانه ها داشته باشند و ما در درمان استان تهران نیز تلاش داریم که در جلسات مختلف مفتخر به میزبانی اصحاب رسانه باشیم و ارتباط خوبی برقرار شود.
مدیر کل درمان استان تهران با تاکید بر نقش رسانه ها در اطلاع رسانی شفاف و به موقع طرح های موفق سازمان گفت: سازمان در تعاملی شایسته با رسانه ها توانست که طرح های هتلینگ بیمارستانی، حذف دفترچه کاغذی و بسیاری از دیگر اقدامات درمانی موفق خویش را در سطح ملی رسانه ای کند و جا دارد مراتب قدردانی خود را از این تعامل خوب اعلام کنم.
خسروانی مقدم افزود: امیدوارم در سال جاری دیگر اقدامات در دست اجرای سازمان از جمله امضای الکترونیک و نظام ارجاع و پزشک خانواده ضمن تحقق کامل آنها،از پوشش رسانه ای شایسته ای برخوردار شوند.
غرفه رسانه های حوزه رفاه و تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در راهروی شماره ١٢ بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات تا ١٢ آبان ماه در محل مصلی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.