کد خبر: ۵۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران:
مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران در غرفه رسانه های سازمان تامین اجتماعی در نمایشگاه مطبوعات گفت: سازمان تامین اجتماعی با توجه به ٤٢ میلیون ذی نفع تحت پوشش و بین نسلی بودن نیازمند فعالیت و شفاف سازی رسانه ای ست.

دکتر محمدتقی خسروانی مقدم گفت: گستردگی و متنوع بودن مخاطبان و بین نسلی بودن سازمان ایجاب می کند که از یک سو در تعاملی مثبت با دیگر رسانه ها، برنامه ها و طرح های خویش را اطلاع رسانی کند و از نقد منصفانه و  مثبت آنها در جهت پیشبرد اهداف خویش بهره مند شود  و از سویی دیگر نیز از رسانه های موجود خود نیز در جهت  معرفی، شناسایی و بازنمایی تخصصی تر اقدامات خود با استفاده از نظر مدیران، مسوولان، کارشناسان، مشاوران بهره گیرد .

وی با بیان اینکه تعامل سازمان از صدر تا سطح مراکز درمانی و کلینک ها  با دیگر رسانه ها ضرورتی انکار ناپذیر است، گفت: همه باید تلاش داشته باشند که  ارتباطی مثبت و موثر با دیگر رسانه ها داشته باشند و ما در درمان استان تهران نیز تلاش داریم که در جلسات مختلف مفتخر به میزبانی اصحاب رسانه باشیم و ارتباط خوبی برقرار شود.

مدیر کل درمان استان تهران با تاکید بر نقش رسانه ها در اطلاع رسانی شفاف و به موقع طرح های موفق سازمان گفت: سازمان در تعاملی شایسته با رسانه ها توانست که طرح های هتلینگ بیمارستانی، حذف دفترچه کاغذی و بسیاری از دیگر اقدامات درمانی  موفق خویش را در سطح ملی رسانه ای کند و جا دارد مراتب قدردانی خود را  از این تعامل خوب اعلام کنم.

خسروانی مقدم افزود: امیدوارم در سال جاری دیگر اقدامات در دست اجرای سازمان از جمله امضای الکترونیک و نظام ارجاع و پزشک خانواده ضمن تحقق کامل آنها،از پوشش رسانه ای شایسته ای برخوردار شوند.

غرفه رسانه های حوزه رفاه و تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در راهروی شماره ١٢ بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات تا ١٢ آبان ماه در محل مصلی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: