کد خبر: ۵۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در نشست مشترک با استاندار گیلان اظهارداشت: سهم استان گیلان از منابع صندوق توسعه ملی حدود ۴ درصد سهم کشور می‌باشد که سهم بسیارخوبی جهت اعطای تسهیلات به طرح‌های داری توجیه اقتصادی و دانش‌بنیان است.

خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در نشست مشترک با مصطفی سالاری استاندار گیلان اظهارداشت: سهم استان گیلان از منابع صندوق توسعه ملی حدود ۴ درصد سهم کشور می‌باشد که سهم بسیارخوبی جهت اعطای تسهیلات به طرح‌های داری توجیه اقتصادی و دانش‌بنیان است.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی پست بانک ایران: وی درادامه اظهارداشت: این بانک بعنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه IT و ICT و بانک عامل صندوق توسعه ملی، حامی شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های توجیهی است که با توجه به سهم اختصاصی استان باید نسبت به تدوین برنامه مدون و مشترک با همکاری استانداری گیلان طرحی ملی را برای کمک به اشتغال‌زائی در استان اجرائی نمود.
فرحی با اشاره به عملکرد خوب پست بانک استان گیلان در زمینه اعطای تسهیلات گفت: تأمین مالی طرح فاضلاب شهری رشت و ناوگان اتوبوسرانی شهری با نرخ ترجیحی ازجمله برنامه‌های پست‌بانک‌استان در راستای تولید و اشتغال است.
مدیرعامل پست‌بانک‌ایران درپایان ضمن اشاره به عاملیت ارزی صندوق توسعه ملی و خطوط اعتباری ایجادشده در بانک، آمادگی تأمین ارزی فعالان حوزه‌های IT و ICT و شرکت‌های دانش‌بنیان را فرصت خوبی برای توسعه اشتغال و تولید برشمرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: