کد خبر: ۵۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
بانک مسکن در هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری کشور، تندیس سازمان مشتری مدار را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از بانک مسکن-هیبنا، اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری که با هدف معرفی و قدردانی از پیشگامان این عرصه و با حضور تعدادی از مدیران و صاحبان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد؛ بانک مسکن تندیس سازمان مشتری مدار را از آن خود کرد.
بر اساس این گزارش، این تندیس با توجه به عملکرد و فعالیت های مطلوب بانک مسکن در بخش های ارایه خدمات مطلوب به مشتری، رضایت مندی مشتری و ایجاد فرایند رضایت در مشتری به این بانک اختصاص یافت.

نام:
ایمیل:
* نظر: