دکتر علیرضا احمدزاده افزود: ضرورت شفاف سازی خدمات و اقدامات انجام شده سازمانی با ٤٢ میلیون مخاطب در قالب فعالیت حرفه ای رسانه ای بر هیچ کسی پوشیده نیست و هرگز نمی توان انکار کرد که طرح ها در صورتی به بار می نشینند و موثر واقع می شوند که بعد از اجرای موفق، اطلاع رسانی درست شوند و ابعاد و زوایای آنها بررسی و به نقد کشیده بشود.
وی در غرفه رسانه های رفاه و حوزه تامین اجتماعی در نمایشگاه مطبوعات گفت: سازمان تامین اجتماعی در رویکردی سنجیده در دوره جدید مدیریتی، به این مهم اهتمام جدی داشته است و در حرکتی حرفه ای ضمن انعکاس به روز اخبار برنامه های اجرایی از طریق پایگاه خبری خود، به موازات آن بررسی تحلیلی تر و عمقی تر طرح های اجرایی را پیگیری می کند و از سویی هفته نامه داخلی «تامین» نیز توانسته است به عنصری انگیزشی در کارکنان سازمان در سراسر کشور تبدیل شود و مدیران و پرسنل استان ها وقتی احساس می کنند که دیده و شنیده می شوند خرسند و دلگرم تر به فعالیت های خود در مجموعه سازمان ادامه می دهند.
مشاور معاون درمان سازمان تامین اجتماعی تعامل رسانه ای این سازمان با دیگر رسانه ها و خبرگزاری ها را مهم خواند و گفت: سازمان باید به دور از هر تفکر، جناح فکری و سیاسی با تمام رسانه ها ارتباط داشته باشد چرا که خاصیت و ماهیت سازمان ارایه خدمت به اقشار مختلف جامعه و ذینفعان تحت پوشش است.
وی با اشاره به اقدامات موفق سازمان در درمان مستقیم و غیرمستقیم گفت: نقش کلیدی سازمان در اجرای طرح تحول سلامت بر هیچ کسی پوشیده نیست و اگرچه این طرح ممکن است نقایصی داشته باشد و در مسیر اجرای آن حواشی نیزایجاد شده باشد اما باید تاکید کرد که سازمان خود به دور از حواش و جوسازی ها، تلاش داشته که به تعهداتش عمل کند.
دکتر احمدزاده نمایشگاه مطبوعات را فرصتی برای عرضه تولیدات فرهنگی و رسانه ای عنوان کرد و افزود: باید از این فرصت در جهت برقراری ارتباط و تعامل بیشتر با رسانه ها و مردم استفاده کرد و سازمان تامین اجتماعی نیز به عنوان نهادی اجتماعی – اقتصادی با خانواده به وسعت بیش از نیمی از جمعیت ایران فرصت پیش رو را مغتنم دانسته است و حضورش در نمایشگاه به یقین می تواند در اطلاع رسانی دقیق تر اهداف واقدامات به ذی نفعانش موثرتر واقع افتد.