به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و تبلیغات، طرح گفتگوی بیواسطه مدیران ارشد با پاسخگویی مستقیم در راستای تحقق برنامههای راهبردی مبتنی برمشتریگرایی بانکانصار، از تاریخ 1 آذرماه تا 6 دی ماه، اجرا می شود و در آن معاونین و روسای اداراتکل به صورت مستقیم بامشتریان و کارکنان این بانک گفتگوکرده و به سئوالات و ابهامات و شکایات تماس گیرندگان پاسخ میدهند.
در اطلاعیه ای که به همین منظور از سوی اداره کل بازاریابی، منتشر شده چنین آمده است که گفتگوی مدیران ارشد بانک با مشتریان در محل مرکز خدمات مشتریان با شماره تماس 096300 و براساس جدول زیر انجام می شود. شایان ذکر است که این برنامه به مدت 3 سال است که با اهداف پاسخگویی شفافتر وموثرتر، مطرح شدن انتظارات و انتقادات مشتریان و رفع مشکلات و مسائل مبتلابه آنان اجرامی شود.