کد خبر: ۵۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران با حضور، منصور معظمی رئیس هیات عامل سازمان گسترش و‌ نوسازی صنایع ایران و معاون اقتصاد شهری شهرداری تهران، مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران خودروئی کشور، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روسای انجمن ها و اتحادیه های مرتبط در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران گشایش یافت.
آغاز بکار دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران در شهرآفتاببه گزارش خبرنگار پایگاه خبری تجارت آنلاین در این نمایشگاه که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و زیر مجموعه های این وزارتخانه برپا شده است، علاوه بر شرکت های داخلی، کمپانی ها و نمایندگی خودروسازی کشورهای کره جنوبي، ژاپن، چین، ترکیه، فرانسه، آلمان، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و تایوان نیز حضور دارند.
سال گذشته بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه خودرو تهران خبر ساز شد و حالا با توجه به تغییر زمان برگزاری از بهمن به آذر ماه، پیش بینی می شود تعداد بازدیدکنندگان نسبت به سال گذشته بیشتر شود و از این رو شرکت های خودروسازی و نمایندگی های برندهای معتبر نیز سعی کرده اند تا با بهترین های خود در نمایشگاه حضور یابند.
حضور گروه صنعتی ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا، شرکت های ایرتویا(تویوتا و لکسوس)، نگین خودرو(رنو)، کرمان موتور(هیوندای)، آرمان موتور کویر(لوکسژن) و جمعی دیگر از برندهای معتبر خودرویی در نمایشگاه خودرو 96 تهران؛ می تواند دلیل استقبال خوب مردم از این نمایشگاه بزرگ باشد.
در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های خودرو ساز داخلی، بسیاری از شرکت ها و کمپانی بزرگ جهان جدیدترین تولیدات خود را ارائه و به نمایش عموم می گذارند.
یکی از برنامه های جانبی نمایشگاه که چشم مخاطبان و کارشناسان را خیره خواهد کرد رونمائی از محصولات بسیار جدید شرکت و کمپانی های داخلی و خارجی است و بر این اساس شرکت سایپا و ایران خودرو و کمپانی های تویوتا و بی ام و نیز محصولات بسیارجدید خود را رونمائی خواهند کرد. بر این اساس پیش بینی می شود 15 خودرو جدید در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران رونمائی شود.
خودروهای کلاسیک یکی دیگر از بخش های مهم دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران خواهد بود که مخاطبان بسیاری رو در کنار خود خواهد داشت/ در این بخش ده ها مدل از خودروهای کلاسیک به نمایش گذاشته می شود.
همچنین با توجه به اهمیت هوای پاک و معظل آلودگی هوای کلانشهرها از جمله تهران، یکی از سالن های نمایشگاه بین المللی خودرو تهران به خودرو¬های هیبریدی و برقی اختصاص داده شده است.
برگزاری دو همایش بین المللی و چندین کارگاه و نشست علمی و تخصصی و همچنین حضور چند هیئت سرمایه گذاری و اقتصادی، برخی از برنامه های جانبی نمایشگاه بین المللی خودرو تهران است.
جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، ایجاد زمینه ورود دانش و تکنولوژی های روز صنعت خودروسازی به داخل کشور، یافتن بازارهای جدید صادراتی، ایجاد اشتغال پایدار، حرکت به سمت تولید خودروهایی با مصرف کم و متناسب با محیط زیست برخی از اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو تهران است.
نمایشگاه خودرو تهران تا 10 آذرماه در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب از ساعت 10 صبح تا 18 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان است.


نام:
ایمیل:
* نظر: