به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این ابزارک در صفحات پربازدید وبسایت ایرانسل پیادهسازی شده تا افراد کمتوان (از جمله افراد کمبینا) هم بتوانند از طریق آن با ایرانسل در ارتباط باشند.
این ابزارک به کاربر امکان میدهد که اندازه، رنگ یا فونت متن صفحات را به دلخواه تغییر دهد تا خواندن متن آسانتر شود.
ایرانسل سال گذشته نیز با راهاندازی سرویس «آوای ناشنوا»، برای نخستین بار در ایران به مشترکان ناشنوا و کمشنوا این امکان را داده بود تا به تماسگیرنده اعلام کنند از طریق پیامک با آنها در ارتباط باشد.