کد خبر: ۵۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
مدیرکل امور مدیران بانک مهر اقتصاد در نشست هم اندیشی مدیران دوایر و روسای شعب استان بوشهر بر ارتقاء سود آوری بانک تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان بوشهر، دکتر ابراهیمی – مدیر کل امور مدیران بانک - وصول مطالبات را راهکارهای مناسب برای افزایش بهره وری بانک عنوان کرد و اظهار داشت: سودآوری مهم ترین اولویت یک بنگاه اقتصادی است لذا باید از تمامی ابزارهای موجود در این مسیر استفاده کنیم.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: همه کارکنان باید در مجموعه سازمانی احساس مسئولیت کرده و کارکنان هر شعبه به عنوان یک واحد مستقل بانکی برای رشد و رونق بانک تلاش نمایند.
مدیر کل امور مديران بانک در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: جذب مشتریان کلان و شناسایی بازارها یکی دیگر از برنامه های اصلی بانک است که امیدواریم با همت و پشتکار همکاران خدوم و ارزشمند بانک به نقطه مطلوب در این حوزه دست یابیم.  
در ادامه، عبدالرحیم دشمن زیاری- رئیس اداره امور شعب استان بوشهر - به ارائه گزارشی از عملکرد استان پرداخت و اظهار داشت: استان بوشهر با استفاده از راهکارهای علمی و عملی در جهت تحقق هر چه بهتر اهداف بانک برنامه ریزی نموده و امیدواریم با تلاش مجدانه تمامی همکاران، اهداف تعیین شده را محقق نماییم.
گفتنی است مدیر کل امور مدیران بانک در سفر به استان بوشهر ضمن بازدید از شعب به گفتگو و تبادل نظر و بررسی مسائل و مشکلات همکاران پرداخت.

نام:
ایمیل:
* نظر: