کد خبر: ۵۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱
ساختمان دانشکده خبر از ساعتی پیش دچار حریق شد. دانشجویان و سایر افراد حاضر در دانشکده به سرعت تخلیه شدند و مأموران آتش‌نشانی حریق را مهار کردند.
ساعتی پیش دانشکده خبر در محدوده میدان ولی‌عصر تهران، دچار آتش‌سوزی شد. دانشجویان و سایر افراد حاضر در دانشکده به سرعت تخلیه شدند. به نظر می‌رسد ژنراتور برقی که در زیرزمین این دانشکده بود، عامل آتش‌سوزی است.
سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر حریق در یک ساختمان در میدان ولیعصر (عج) درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: بعدازظهر امروز حریق در یک ساختمان در محدوده میدان ولیعصر (عج) به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه ساختمانی بود که دانشکده خبر در آن واقع شده است؛ کارگران در طبقه منفی دوم این ساختمان در حال جوشکاری بودند که به دلیل بی‌احتیاطی، یک موتور ژنراتور در موتورخانه دچار حریق شد که آتش‌نشانان به سرعت حریق را اطفا کردند همچنین بر اثر این حادثه دود در طبقات ساختمان تجمع کرده بود که دود نیز تخلیه شد.
وی خاطرنشان کرد: در این حادثه مورد مصدومیت نداشتیم و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ایستگاه‌هایشان بازگشتند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار