کد خبر: ۵۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
مديرعامل موسسه اعتباري ثامن و مديرحوزه مديريت با حضور در مرکز ارتباط با مشتريان به بازديد از بخش‌هاي مختلف اين مرکزپرداختند.

در اين بازديد مديريت روابط عمومي از چگونگي راه اندازي اين مرکز ، نحوه ارتباط با مشتريان و نوع درخواست ها و انتظارات ايشان گزارشي را براي مديرعامل بيان کرد.
محمد حسين نظري توکلي در بازديد از مرکز تماس موسسه به جهت ارتباط مستقيم و استماع نداي مشتري نسبت به پاسخگويي تعدادي از تماس هاي مشتريان و پيگيري مشکلات آنان اقدام نمود .
وي ضمن بازديد از مرکز تماس به مجموعه روابط عمومي تاکيد کرد عوامل مرکز تماس هرچه قوي تر ، سرزنده تر ، شاداب تر و با رعايت اصل مشتري مداري به فعاليت خود ادامه دهند .

نام:
ایمیل:
* نظر: