به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: فلاح فر در پنل تخصصی تبیین و تشریح قانون حمایت از تولید و اشتغال در مناطق روستائی و راهکارها و اقدامات و دستاوردها اظهارداشت: برای موفقیت در عرصه رقابت بانکی باید با تغییرات جهانی، خدمات جدید بانکی و نیازهای مشتریان همگام باشیم.
وی در ادامه گفت: ارائه خدمات خرد باعث بالا بودن هزینه خدمات بانکی می شود و ارائه خدمات در مناطق روستایی نیازمند حمایت سازمان های مرتبط با روستاها جهت تأمین منابع ارزان قیمت است.
فلاح فر لازمه داشتن مشتریان ثابت و ماندگار را در ارائه خدمات متنوع و گسترده بانک دانست و عنوان کرد: پست بانک ایران تنها بانک کشور است که دو وظیفه توسعه ای و تخصصی را همزمان عهده دار شده است.
عضو هیات مدیره با اشاره به نقش حمایتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از پست بانک ایران در سال های اخیر افزود: این بانک بعنوان بانک عامل وزارت متبوع تاکنون توانسته است بعنوان بانک تخصصی بسیار موثر عمل کند که این حمایت نقش مهمی در موفقیت و رونق این بانک داشته است.
فلاح فر ارائه خدمات به فعالان حوزه IT، خدمات خرده بانکداری و خدمات مورد نیاز شرکت های بزرگ و فعالان اقتصادی را از برنامه آینده بانک برشمرد و تصریح کرد: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی پست بانک ایران از محل منابع صندوق توسعه ملی در راستای کمک به اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم ایران است.
همچنین مهرانی دیگر عضو هیات مدیره و ناظر بر حوزه فناوری اطلاعات در پنل تخصصی تبیین و تشریح سامانه یکپارچهسازی بانک و راهکارها اظهارداشت: رونق و رکود بانک های امروزی ارتباط زیادی به نرم افزارها و زیرساخت های الکترونیک آن دارد.
وی عملیات مهم انتقال داده های پست بانک از چند نرم افزار مختلف به نرم افزار یکپارچه را مرهون زحمات تمامی مجموعه بویژه همکاران واحدهای فناوری دانست.
گفتنی است: داود قزلباش مدیرامور اعتبارات و وصول مطالبات و مهندس بهمنی مدیر امور فناوری اطلاعات و هریک از مدیران حوزه مربوطه و کارشناسان شرکت توسن نیز به ترتیب به تشریح برنامه های خود پرداختند.