به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مرتضی اکبری در آيين بازگشايي شعبه بلوار ابوذر با اشاره به لزوم ارتباط تنگاتنگ با مشتريان بيان داشت: مشتريان مهمترين منابع هر بانک مي باشند و ترديدي نيست که شرط دستيابي به موفقيت، در گرو ارائه خدمات مطلوب و بهبود در تنوع محصولات بانكي براي جلب رضايت آنان است.
وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران توجه ویژه ای به کيفيت خدمات به عنوان مهم ترين اصل پرداخت ها دارد و کارشناسان اين بانک تلاش مي كنند تا با طراحي خدمات الكترونيكي متنوع، بسياري از فعاليت بانكي مورد نياز مراجعين، از مرحله افتتاح حساب و درخواست تسهيلات تا ساير عمليات بانكي را بدون نياز به مراجعه حضوري به شعب ارائه دهند.
دکتر اکبری خدمت رسانی مناسب به مشتریان را شرط اول حیات و بقاي هر مجموعه اي دانست و افزود: شعبه بلوار ابوذر با توجه به مراجعه تعداد بالاي مشتريان و نياز اشخاص حقيقي به ارائه خدمات قرض الحسنه در سطح کيفي بالاتر بازسازي شد و با توکل به خداوند متعال اميد است من بعد همكاران بتوانند با قوه دوچندان در اين شعبه به ترويج بانكداري اسلامي در بستر قرض الحسنه اهتمام ورزند.
در ادامه، توکلی نیز ضمن تاکید به جایگاه بانکداري اسلامي در اقتصاد جامعه اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهر ايران بانكي متعلق به تمامي اقشار مختلف مردم است و به همين منظور تلاش مي كنيم تا با تجديد قواي مجدد و بازسازي برخي شعب، خدمات رساني مناسب تري را به انجام برسانيم.
شایان ذکر است، وکیل مشاور مدیرعامل و ریيس اداره کل حوزه مديريت، طبلشي رييس اداره کل پشتيباني و سلطانيان مديرشعب استان تهران نيز در آيين گشاييش شعبه بلوار ابوذر جنوبي حضور داشتند.