کد خبر: ۵۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
کریسمس بدون هدیه برای ونزوئلایی ها
تجارت آنلاین: ترمز ترامپ در پذیرش مهاجران قانونی، شفافیت برگزیت تنها راه مذاکرات انگلیس با اتحادیه اروپا، حمایت دوباره چین از موضع فلسطین و کریسمس بدون هدیه برای ونزوئلایی ها از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز یکشنبه دنیا هستند.
*ترمز ترامپ در پذیرش مهاجران قانونی – نیویورک تایمز
قوانین منع مهاجرتی اعمال شده توسط دولت دونالد ترامپ نتیجه بسیار گسترده ای برای متقاضیان مهاجرت به آمریکا و تصویر این کشور در جهان خواهد بود. در پشت درهای بسته دونالد ترامپ از مشاوران خود خواسته تا با موج مهاجران مقابله کنند و وعده های انتخاباتی اش را به واقعیت تبدیل کند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*شفافیت برگزیت تنها راه مذاکرات انگلیس با اتحادیه اروپا – فایننشال تایمز
اتحادیه اروپا قصد دارد تا درباره توافق تجاری با انگلیس تنها درصورتی صحبت کند که تقاضاهای برگزیت شفاف مطرح شود. براساس این امر انگلیس یا باید این شرط را قبول کند یا تقاضای روابط تجاری بعد از برگزیت را رها کند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*حمایت دوباره چین از موضع فلسطین – چاینا دیلی
وزیر خارجه چین "ونگ یی" بار دیگر موضع چین درباره حمایت از مردم فلسطین را تکرار کرد و خواستار بازگشت حقوق آنها شد. وزیرخارجه چین در دیدار با نمایندگان سازمان آزادی فلسطین و مشاور روابط بین الملل محمود عباس از حاکمیت فلسطین در شرق بیت المقدس حمایت کرد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*کریسمس بدون هدیه برای ونزوئلایی ها – واشنگتن پست
سقوط اقتصاد ونزوئلا به دلیل کاهش ارزش نفت باعث تورم بالا شده و کریسمس امسال خانواده ها باید بین خرید هدیه برای کودکان یا خرید مواد غذایی تصمیم بگیرند. پیش از کریسمس ونزوئلا با بالاترین و بدترین سطح تورم روبرو شده است که در ده های اخیر بی سابقه بوده است. این کشور 35 میلیون نفری با مشکل غذا و دارو روبروست.
 مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان




نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار