کد خبر: ۵۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
مدیر عامل بانک ایران زمین، طی حکمی مدیر امور پشتیبانی و مهندسی این بانک را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، مراسم معارفه محمد حسینی کناروئی روز گذشته با حضور هادی قدیمی نایب رئیس هیات مدیره و حسین قادر نظری مدیر مهندسی و املاک و ابراهیم کسنویه مدیر پشتیبانی برگزار شد. 
هادی قدیمی نایب رئیس هیات مدیره بانک ایران زمین در این مراسم ضمن آرزوی موفقت برای حسینی کناروئی گفت: این دو اداره از پرکارترین بخش‌های بانک محسوب شده و نتایج و عملکرد اقدامات آنها به کل شبکه بانک تسری پیدا می‌کند.
قدیمی با اشاره به نیروها و کارشناسان توانمندی که در حال حاضر در دو مدیریت زیر مجموعه امور پشتیبانی و مهندسی درحال ایفای نقش هستند، افزود: تاکنون سعی شده از توانایی داخلی نیروها برای توسعه بخش پشتیبانی استفاده شود که امیدواریم با حضور آقای حسینی کناروئی و اجرای برنامه‌های ایشان شاهد رشد سریعتر این بخشها باشیم. 
در انتهای این مراسم حکم انتصاب کناروئی توسط قدیمی نایب رئیس هیات مدیره تحویل ایشان شد. 
در حکم مدیر عامل خطاب به کناروئی آمده است: نظر به تخصص، توانمندیها و تجربیات جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مدیر امور پشتیبانی و مهندسی» منصوب می شوید تا در چارچوب ضوابط و مقررات بانک انجام وظیفه فرمائی. 
موفقیت شما را برای به کارگیری مجموعه عوامل و امکانات در جهت انجام وظیفه و مسئولیتهای محوله، در راستای تحقق اهداف عالیه بانک از خداوند متعال مسئلت دارم.
نام:
ایمیل:
* نظر: