کد خبر: ۵۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران :
رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با همراهی نمایندگان شهرستان قائم شهر در مجلس شورای اسلامی ، رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مازندران و فرماندار قائم شهر در ادامه سفر یکروزه به استان مازندران از نساجی مازندران و قائم شهربازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از ایدرو نیوز، منصور معظمی با اشاره به تاکید دولت به راه اندازی صنعت نساجی گفت : بر اساس بازدیدی که از این دو مجموعه به عمل آمد و در ادامه جلسه ای که برای بررسی و مشکلات این دو مجموعه صنعتی داشتیم به جمع بندیهای خوبی در این خصوص رسیدیم.

وی با توجه تخصیص ده هزار میلیارد تومان به نوسازی صنایع افزود : مقرر شد نشستی روز چهارشنبه در وزارت دارایی با حضور نمایندگان وزارت صنعت معدن و تجارت در این خصوص داشته باشیم تا راهکارهای مناسب برای حل مشکلات بانکی و وام این دو مجموعه داشته باشیم .

همچنین ترتیبی اتخاذ شود که هم بخشی از نقدینگی که مورد نیاز است تامین شود و از طرفی سیستم بانکی کمک کند تا مجموعه های که بلااستفاده مانده است دوباره رونق پیدا کند .

معاون وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت تصریح کرد: نساجی مازندران با مدیریتی خوبی که داشته شرایط بهتری نسبت به قایم شهر دارد ولی جای توسعه فراوان دارد.

وی با تاکید به نقش توسعه ای و نوسازی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ابراز امیدواری کرد : از طریق مشارکت و تشویق بخش خصوصی بتوانیم راهکارهای را برای راه اندازی مجدد و رونق این دو مجموعه پیدا کنیم و در ابتدا باید معوقات کارگران پرداخت شود تا باری از دوش این عزیزان برداشته شود .

منصور معظمی همچنین در بازدید از کارخانه نساجی قائم شهر گفتگوی رودر رو با کارگران کارخانه داشت و از نزدیک با مسایل این واحد صنعتی اشنا شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: