کد خبر: ۵۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
مديرعامل موسسه اعتباري ثامن گفت: يکي از مهمترين اهداف موسسه وصول مطالبات معوق است.
مديرعامل موسسه اعتباري ثامن گفت: يکي از مهمترين اهداف موسسه وصول مطالبات معوق است زيرا مطالبات مانند يک آفت است که اگر توجه نشود، شعبه را به سمت زيان خواهد برد .
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي ، وي در جلسه پيگيري و وصول مطالبات استان خراسان رضوي گفت : با توجه به نرخ چشمگير مطالبات فعلي، ضروري است  همکاران ضمن چاره‌انديشي مقتضي، همت والاي خود را در راستاي کسب سود و بازگرداندن نقدينگي و به وصول درآمدن مطالبات به کار گيرند .
توکلي همچنين تصريح کرد : ما هميشه بر اين عقيده بوده ايم که شعبه بهترين محل براي پيگيري و وصول مطالبات است و اقدام قضايي به جهت رعايت حرمت افراد زياد قابل قبول نيست و در صورت لزوم کرامت افراد بايد رعايت گردد .
وي با اشاره به افزايش مطالبات معوق گفت : بايد با تلاش و برنامه ريزي کليه کارکنان و تقسيم به موقع پرونده ها وضعيت پرونده هاي معوق مرتفع گردد .
توکلي وصول مطالبات را يکي از اهداف مهم موسسه دانسته و گفت: توان سنجي ،سازمان دهي ، برنامه ريزي و تقسيم کار بين همکاران و در نهايت پيگيري  از امور بسيار مهم جهت وصول معوقات در شعب مي باشد.  
مديرعامل با بيان اينکه شغل و حرفه بانکداري بسيار حساس است افزود : کار بانکداري بسيار حساس است ، زيرا وجوه مردم نزد ما به صورت امانت نگهداري مي شود ، پس ما به عنوان امين و امانت دار مردم بايد از آن به صورت صحيح مراقبت کنيم.
سرپرست مديريت شعب استان خراسان رضوي نيز تنظيم برنامه عملياتي کارکنان به منظور فعاليت بيشتر در زمينه وصول مطالبات را خواستار شده و افزود : ارتباطي که با مشتريان ايجاد مي شود ، مستلزم پايه ريزي کردن يک سيستم قوي است که خواستار دريافت نگرش ها ، ارزيابي کردن نيازهاي آينده ، رسيدگي به نتايج ، گسترش برنامه هاي کار ، کنترل سطوح رضايت و تضمين وفاداري و نگهداري مشتريان مي باشد.
مسعود کيوانفر نيروي انساني را يکي از ارکان مهم رشد مجموعه دانسته و گفت : بر اين باوريم که جزء بهترين و ضابطه مندترين بانکها هستيم . ما نيروهايمان را باور داريم و اعتقاد داريم که با حضور و تلاش و با حرکت صادقانه کليه کارکنان مجموعه بزرگ ثامن بيش از پيش به حرکت روبه جلوي خود ادامه خواهد دهد .
وي در ادامه خاطرنشان کرد :بايد توجه داشت که مشتريان انتظار برخوردي خوب از کارمند دارند بدون اينکه به مشکلات شخصي و فردي آنها در خارج از موسسه و يا با مشکلات شغلي آنان در داخل موسسه آگاه باشند .

نام:
ایمیل:
* نظر: