به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این گردهمایی محمدتقی بهشتی مدیر شعب استان گلستان ضمن خیر مقدم، گفت: ما باید با یادگیری و استفاده از ابزار الکترونیک و دیجیتال بانک نسبت به خدمت رسانی هرچه بیشتر به مشتریان کوشا باشیم.
در ادامه محمد رضا ادبی معاون عملیات بانکی با اشاره به تاریخچه و نحوه شکل گیری بانکهای خصوصی گفت: امروزه مشتریان انتظار سرویس دهی خوب و ایده آل را در شعب بانک های خصوصی دارند که این مهم جز با همدلی، احساس مسئولیت و تعلق واقعی به سازمان با وجود کارکنان متعهد، ساعی و پرتلاش ممکن نخواهد بود.
مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استانها از روسای شعب خواست تا با برنامه ریزی مدون و منسجم روزانه در تلاش برای تسریع خدمت رسانی به مشتریان باشند.