کد خبر: ۵۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
تحریم فیس بوک و توییتر از سوی انگلیس
تجارت آنلاین: احتمال قطع کمک مالی آمریکا به پاکستان، پیشروی بانک گلدمن با طرح مالیاتی ترامپ، رشد جهانی فروش سهام با تنش چین و آمریکا و تحریم فیس بوک و توییتر از سوی انگلیس از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز شنبه دنیا هستند.
*احتمال قطع کمک مالی آمریکا به پاکستان – نیویورک تایمز
مقامات آمریکایی قصد دارند تا کمک 255 میلیون دلاری به پاکستان را قطع کنند تا تنبیهی برای اسلام آباد در عدم موفقیت در مبارزه با تروریسم باشد.پیشتر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنان خود از نحوه عملکرد دولت پاکستان با عملیات تروریستی انتقاد کرده بود.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*پیشروی بانک گلدمن با طرح مالیاتی ترامپ – وال استریت ژورنال
بانک گلدمن سشز اعلام کرد که درآمدش در جریان تصویب قانون جدید مالیاتی به 5 میلیارد دلار رسیده است که البته نتیجه افزایش نرخ بهره های بانکی نیز هست. شرکت ها بزرگ در وال استریت با تغییرات خوب مالی پس از تصویب طرح کاهش مالیاتی روبرو شدند.


*رشد جهانی فروش سهام با تنش چین و آمریکا – فایننشال تایمز
نزدیک به هزارو هفتصد شرکت در سال 2017 با رشد معاملات روبرو بودند. امسال معاملات جهانی بورس تحت تاثیر تنش میان آمریکا و چین قرار گرفت.بازارهای بورس نیویورک بالاترین سود معاملات را داشتند و بازار هنگ کنگ در رتبه بعدی قرار گرفت.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان

*تحریم فیس بوک و توییتر از سوی انگلیس - گاردین
شبکه های اجتماعی فیس بوک و توییتر ممکن است به دلیل گسترش اخبار دروغ درباره برگزیت که از سوی هکر های روسی منتشر شده بود از سوی پارلمان انگلیس تحریم شوند. پارلمان انگلیس به فیس بوک و توییتر مهلت داده تا درباره دخالت روسیه در روند کمپین همه پرسی برگزیت و اطلاعات دستکاری شده پاسخگو باشند.
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار