به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابطعمومی و اعلام رییس اداره سازماندهی و توسعه مدیریت برنامهریزی و پایش عملکرد بیمهکوثر؛ این شرکت موفق به دریافت گواهینامههای استاندارد بینالمللی راهنمایی برای رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO10002:2014)؛ راهنمایی برای سنجش رضایت مشتریان (ISO10004:2012) و استاندارد بینالمللی مدیریت کیفیت آموزش (ISO10015) شد.
مسعود طاهری با بیان اینکه مشتری مهمترین ناظر بر فعالیتهای شرکت است، گفت: این شرکت بهمنظور ارتقای سیستم مدیریت کیفیت، اصلاح و بهبود فرایندها و بهبود عملکرد و همچنین تحقق آییننامه شماره "71" مصوب شورایعالی بیمه (با موضوع حمایت از حقوق بیمهگذاران، بیمهشدگان و صاحبان حقوق آنها)؛ اجرای فرایند شناسایی، مستندسازی، پیادهسازی و انطباق با الزامات قانونی برای کسب سه استاندارد ایزو در حوزه مدیریت کیفیت را در دستور کار خود قرار داد.
وی افزود: اخذ این استانداردها مرهون تلاشهای بیشائبه و خالصانه تمامی همکاران در بخشهای مختلف شرکت است.