کد خبر: ۵۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
امیدواری چین به تقویت روابط با روسیه
تجارت آنلاین: علاقه تجار برای سرمایه گذاری در آمریکا با قوانین تازه، امیدواری چین به تقویت روابط با روسیه، افزایش مالیات برارزش افزوده در امارات و مذاکره کره جنوبی با کره شمالی به بهانه المپیک زمستانی از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های روز سه شنبه جهان است.
*امیدواری چین به تقویت روابط با روسیه – چاینا دیلی
شی جینپینگ رئیس جمهور چین از آمادگی به همکاری با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای تقویت روابط سیاسی و استراتژیک خبر داد. شی در پیام سال نوی خود که برای پوتین فرستاد تاکید کرد که در سال 2018 و 2019 همکاری و تبادلات بین دو کشور افزایش خواهد داشت.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*علاقه تجار برای سرمایه گذاری در آمریکا با قوانین تازه – نیویورک تایمز
دولت ترامپ با کاهش قوانین مالیاتی برای شرکت های بزرگ باعث ترغیب سرمایه گذاران شده است. خوشبینی شرکت ها براساس پس انداز بیشتر برای هزینه ها نیست بلکه امید به قوانین تازه است.در قانون مالیاتی که توسط جمهوریخواهان تصویب شد مالیات شرکت های بزرگ کاهش خواهد یافت.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*افزایش مالیات برارزش افزوده در امارات
در سال جدید میلادی 128 درهم به مالیات بر ارزش افزوده افزوده خواهد شد. امارات دوران تازه ای را برای پیشرفت اقتصادی آغاز می کند و انتظار می رود اعمال مالیات بیشتر باعث بازگشت 12 میلیارد درهم به خزانه دولت امارات شود. امارات و عربستان سعودی از سال 2018 مالیات بر ارزش افزوده را افزایش دادند.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان

*مذاکره کره جنوبی با کره شمالی  – ساوت چاینا مورنینگ پست
کره جنوبی خواستار مذاکراتی در سطح بالا با کره شمالی شده است. این درخواست پس از ابراز علاقه کیم جونگ اون رهبر کره شمالی درباره شرکت کشورش در المپیک زمستانی در کره جنوبی بود.  کیم جونگ اون در پیام سال نو خود درباره مذاکره و بحث درباره شرکت در بازیهای المپیک زمستانی کره جنوبی تاکید کرد.
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار