کد خبر: ۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
مدیر عامل همراه اول گفت: شبکه 3G تا ابتدای بهمن‌ماه تکمیل می‌شود و راه‌اندازی شبکه 4G نیز به طور همزمان پیگیری خواهد شد.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ايسنا، وحید صدوقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ درباره‌ی مشکلاتی که در محاسبه قبوض مشترکین همراه اول به وجود آمده است، اظهار کرد: قبوض تلفن همراه اول هر دو ماه توزیع می‌شود و مشترکان این اپراتور در صورت مشاهده هرگونه اختلالی در قبوض می‌توانند اختلال پیش آمده را به 9990 را گزارش دهد.

وی با اشاره به راه‌اندازی شبکه 3G در ارائه دیتا به مشترکین تصریح کرد: با راه‌اندازی 3G مصرف کیلوبایت اضافی در قبوض مشترکین محاسبه شده است و چون حجم این مصرف زیاد شده، هزینه استفاده از دیتا نیز افزایش پیدا کرده است.

مدیر عامل همراه اول با اشاره به این‌که برخی بسته‌های مربوط به 3G را فعال نکرده‌اند، افزود: به همین دلیل هزینه این مشترکین در قبوض آنها افزایش پیدا کرده است.

صدوقی در ادامه تصریح کرد: اگر به هر دلیلی مشترک بسته مربوط به 3G را خریداری کرده باشد و بسته فعال نشده باشد، می‌تواند آن را به همراه اول اعلام کرده و همراه اول می‌تواند قبوض مربوطه را اصلاح کند.

مدیر عامل همراه اول ادامه داد: همراه اول در ماه‌های اخیر در حال ارتقاء سیستم برای مشترکان بود و ممکن است در این حین اختلالی در ارائه‌ی بسته‌ها پیش آمده باشد که در این مورد را نیز همراه اول اعلام کرده است که اگر مشترکان اعتراضی به محاسبه هزینه مکالمه یا استفاده از دیتا دارد می‌تواند آن را اعلام کند.

وی درباره‌ی توضیحات رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبنی بر این‌که اختلال در محاسبه قبوض همراه اول به دلیل ایجاد مشکلات در بیلینگ یا صورتحساب‌گیری بوده است و برای برخی از مشترکان هزینه‌هایی اعمال شده که مشترک در طول ماه استفاده‌ای از خدمات مربوط به آن نکرده است، گفت: همراه اول یک دوره ارتقاء سیستم بیلینگ داشت و مشکلات مربوط به آن برطرف شده است.

صدوقی ادامه داد: اگر مشترکان در زمینه‌ی نحوه محاسبه هزینه مکالمه یا استفاده از دیتا اعتراضی داشته باشند می‌توانند آن را به مرکز همراه اول اعلام کنند و این مشکلات برطرف خواهد شد.

وی همچنین درباره مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری تصریح کرد: مشکلات مربوط به بیلینگ و محاسبه قبوض درباره مشترکان اعتباری وجود ندارد.

مدیر عامل همراه اول در ادامه‌ درباه راه‌اندازی شبکه 3G به صورت کامل از سوی همراه اول گفت: اولویت همراه اول راه‌اندازی شبکه 3G بود چون همراه اول بالغ بر 60 میلیون مشترک دارد که با راه‌اندازی 3G این مشترکان به سیستم 3G برای دریافت دیتا منتقل خواهند شد.

وی افزود: پس از راه‌اندازی کامل 3G آموزش‌هایی لازم است ارائه شود.

صدوقی درباره‌ی راه‌اندازی شبکه 4G از سوی همراه اول تصریح کرد: با توجه به این‌که با انتقال نسل شبکه با ضعف پوشش مواجه می‌شود هدف اولیه همراه اول راه‌اندازی 3G است و در مراحل بعدی 4G راه‌اندازی می‌شود.

مدیر عامل همراه اول افزود: با مجوز آزمایشی که در این زمینه ارائه شده همراه اول می‌تواند خدمات مربوط به 3G و 4G را ارائه دهد.

برچسب ها: تجارت آنلاين ، 3G ، اينترنت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار