به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان؛ این قرعه کشی به پاس قدردانی از وفاداری آن دسته از هموطنان و مشتریانی که از ابتدای عضوگیری باشگاه لغایت شب یلدای 96، برای عضویت در باشگاه مشتریان بانک پارسیان اقدام کرده اند، برگزار و به اعضایی که امتیاز حد نصاب را کسب کرده اند، به قید قرعه 17 جایزه 50 میلیون ریالی و 170 جایزه پنج میلیون ریالی اهدا خواهد شد.
معاون طرح و برنامه بانک پارسیان در این مراسم؛ باشگاه مشتریان را به عنوان ابزاری برای ارتباط موثر مشتری با بانک به منظور ارتقای وفاداری مشتری و ارائه خدمات نوین به مشتری دانست و جذب و وفاداری مشتریان، طراحی و خلق خدمات و محصولات جدید، ایجاد تعامل دو جانبه و مستقیم با مشتریان، تشویق مشتریان جهت جمعآوری امتیاز و استفاده از خدمات خاص آن و تشویق مشتریان به استفاده از بانکداری الکترونیکی را از جمله اهداف تاسیس باشگاه مشتریان برشمرد.
کریمی همچنین، تسهیل فرآیندی عضوگیری باشگاه مشتریان، بررسی وشناسایی شرکت های تجاری، ورود دارندگان کارت و پذیرندگان، تنوع بخشی طرح های امتیازی باشگاه، طراحی فرایند سیستمی ثبت نام مشتریان حقوقی و طراحیAPP موبایل را از برنامه های آینده باشگاه مشتریان عنوان کرد.