کد خبر: ۵۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
از سوی ستاد پایش قاچاق محصولات وزارت جهاد کشاورزی اعلام شد؛
ستاد پایش قاچاق محصولات وزارت جهاد کشاورزی خبر واردات و فروش آووکادوی قاچاق را تکذیب کرد و با تاکید بر اینکه واردات و پخش هر نوع میوه قاچاق غیر قانونی است از برخورد با سایت های فروش میوه قاچاق خبر داد.
تکذیب خبر فروش آووکادوی قاچاق در فروشگاه های آنلاین
ستاد پایش قاچاق محصولات وزارت جهاد کشاورزی خبر واردات و فروش آووکادوی قاچاق را تکذیب کرد و با تاکید بر اینکه واردات و پخش هر نوع میوه قاچاق غیر قانونی است از نظارت مستمر بر فروشگاه های توزیع کننده محصولات کشاورزی در سراسر کشور و برخورد با  سایت های فروش میوه قاچاق خبر داد.
به گزارش تجارت آنلاین، در روزهای گذشته خبر فروش  آزادانه آووکادوی قاچاق در فروشگاه های آنلاین در برخی از سایت ها و رسانه های خبری منتشر شده بود.
در همین راستا ستاد پایش قاچاق محصولات وزارت جهاد کشاورزی با تکذیب خبر واردات و فروش این میوه، از رصد فروشگاه های عرضه محصولات کشاورزی و برخورد با فروش هر گونه میوه قاچاق خبر داد.
این ستاد با تاکید بر اینکه واردات و پخش هر نوع میوه قاچاق غیر قانونی است از نظارت مستمر بر فروشگاه های توزیع کننده محصولات کشاورزی در سراسر کشور و برخورد با  سایت های فروش میوه قاچاق خبر داد.
این ستاد اعلام کرد: آنچه به عنوان خبر فروش آووکادوی قاچاق به صورت آزادانه در سایت و فروشگاه های اینترنتی منتشر شده واقعیت ندارد و تکذیب می شود.  
این ستاد در واکنش به انتشار خبر فروش آزادانه آووکادوی وارداتی و قاچاق در رسانه‌ها اعلام کرد که واردات انواع میوه به غیر از موز، انبه، آناناس و نارگیل همچنان ممنوع است و مسئولان در صورت فروش محصولات قاچاق در سایت های اینترنتی  با قاطعیت با این مساله برخورد می کنند.
چندی قبل سایت های خبری با انتشار خبر فروش آزادانه آووکادوی قاچاق در فروشگاه های آنلاین از قیمت 120 هزار تومانی هر کیلو از این میوه قاچاق خبر داده بودند.



نام:
ایمیل:
* نظر: