کد خبر: ۵۵۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان یزد با استاندار دیدار و تبادل نظر کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان یزد، زمانی قمی - استاندار یزد – در این دیدار گفت: بانک مهر اقتصاد از بانک های خوش نام در عرصه پولی و مالی کشور است که با برخورداری از کارکنان متعهد و متخصص توانسته جایگاه و اعتبار قابل توجهی در میان اقشار گوناگون داشته باشد.
استاندار یزد با تاکید بر مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی کشور، تصریح کرد: بنگاه های اقتصادی ارزشی مانند بانک مهر اقتصاد می توانند با حمایت از تولید کنندگان و صنعتگران بومی سهم عمده ای در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا نمایند.
زمانی خاطر نشان کرد: همراهی بانک ها با کار آفرینان و فعالان اقتصادی نه تنها یک ضرورت بلکه جهاد فی سبیل الله است و تکلیفی است که باید به نحو شایسته انجام شود لذا همه باید تلاش کنیم تا با حمایت از واحدهای صنفی در ایجاد اشتغال پایدار و گره گشایی از مشکلات مردم از هیچ اقدامی دریغ نورزیم.
در ادامه، ایوب تابانی - رئیس اداره امور شعب استان – نیز با معرفی محصولات و خدمات بانک، گفت: بانک مهر اقتصاد با 16 شعبه فعال در استان و 185 نفر نیروی انسانی به عنوان چهارمین بانک مشغول خدمت رسانی به هم استانی های عزیز است.
تابانی با اشاره به التزام بانک مهر اقتصاد برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، ابراز داشت: این بانک پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی را در دستور کار خود قرار داده که خوشبختانه از ابتدای سال تا به امروز بالغ بر 314 میلیارد تومان انواع تسهیلات به ویژه در راستای حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی پرداخت کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: